Industry Wire

Geplaatst door JCDecaux

Den Haag wijst voorlopige gunning (digitale) informatievitrines toe aan JCDecaux

Met het Mupi-contract in Den Haag blijft JCDecaux de enige Buitenreclame-exploitant die zichtbaarheid biedt op straat in de vier grootste steden van Nederland, met zowel analoge als digitale Buitenreclame.

De gemeente Den Haag kent de voorlopige gunning van het contract voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m²) toe aan Buitenreclame-exploitant JCDecaux. Dit heeft de gemeente na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux. De overeenkomst biedt ruimschoots plaats voor digitale schermen en zorgt ervoor dat het digitale Mupi-netwerk Métropole zich straks uitstrekt over Amsterdam, Rotterdam, Utrecht én Den Haag: de top 4 grootste steden van Nederland. Het contract gaat van start per 1 januari 2018.

JCDecaux zet in de Hofstad de digitalisering van OOH media voort met de kwalitatief zeer hoogwaardige 4K lcd-schermen van 86 inch en levert daarbij diverse moderne publieke diensten met betrekking tot interactiviteit en connectiviteit. Ook wordt met name in het winkelgebied in het centrum het Buitenreclame-aanbod enorm vergroot.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht