Industry Wire

Geplaatst door IPG Mediabrands

Diederik Breijer vertrekt bij IPG Mediabrands

Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux en sinds 2001 reeds verbonden aan IPG, heeft besloten de organisatie te verlaten. Hij is in 2011 als CEO gaan bouwen aan IPG Mediabrands Benelux, de holding company van o.a. UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna.

Breijer zegt: ‘Ik heb bedrijven mogen overnemen, de mooiste pitches en industrie-prijzen mogen winnen en met de meest fantastische collega’s en klanten wereldwijd mogen samenwerken. IPG Mediabrands Benelux is de afgelopen 5 jaar verviervoudigd qua omzet, heeft ruim 600 man in dienst, die werkzaam zijn binnen toonaangevende bureaus en biedt een geweldig pakket aan services. Ik heb kortom alles kunnen en mogen doen om IPG Mediabrands te bouwen tot de leidende groep die het nu in zowel Nederland als België is. Dat was een ongelooflijke spannende, eervolle en leerzame rit en daar ben ik erg dankbaar voor. Maar, het is daarom ook tijd geworden om de bladzijde om te slaan en te beginnen aan de tweede helft van m’n carrière, op een moment dat onze industrie bezig is met een enorme transformatie. Ik laat de groep financieel gezond achter in de handen van een ervaren en divers managementteam, waar ik al jaren mee samenwerk en veel vertrouwen in heb.’

Caroline Foster Kenny, CEO of IPG Mediabrands EMEA, says: ‘We are incredibly thankful to Diederik for the invaluable part he has played in growing IPG Mediabrands Benelux into the successful network it is today, and we wish him all the very best in what is bound to be an exciting new chapter in his career.’

Breijer vertrekt per eind juni.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht