Industry Wire

Geplaatst door Centercom

DIGITAAL HORECANETWERK CENTERCOM PROGRAMMATIC BESCHIKBAAR

Naast het digitale Supermarktennetwerk en de digitale billboards langs de weg (Bereik), is nu ook het volledige digitale Horecanetwerk (ArtScreens) van Centercom beschikbaar via programmatic buying. Een grote stap vooruit in de digitalisatie van Out of Home.

Vanaf heden is het mogelijk om dynamisch advertentieruimte in te kopen op alle ArtScreens van Centercom. Dit geeft de mogelijkheid om gericht een doelgroep te bereiken met een actieve interesse in creativiteit, kunst, cultuur en sociale aanspraak in populaire (horeca)locaties verspreid over Nederland. Het inkopen via programmatic buying geeft adverteerders de kans om (nog) creatiever en flexibeler om te gaan met campagnes.

Centercom liet eerder al zien succesvol te zijn met programmatic buying voor het Supermarktennetwerk (SmartScreens). Daarnaast voegde Centercom recent het gehele digitale netwerk van Bereik toe aan haar proposities. Het programmatic aansluiten van de ArtScreens in haar Horecanetwerk maakt dat het volledige digitale netwerk van Centercom vanaf heden programmatic beschikbaar is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht