Geplaatst door Episerver

Digitas Amsterdam en Episerver kondigen strategisch partnerschap aan

Amsterdam, 22 maart 2018Digitas en Episerver hebben een strategisch partnerschap aangekondigd om de markt gezamenlijke expertise en oplossingen te bieden op het gebied van digitale marketing, data en commerce. De samenwerking creëert een uniek marktaanbod door de krachten van de twee bedrijven te combineren op het gebied van marketing en commercie en gebruik te maken van het wereldwijde netwerk, data/analytics kennis en innovatieve technische mogelijkheden van Digitas. De samenwerking helpt bedrijven met uitblinken en sneller worden in het bereiken van hun digitale merk, marketing en e-commerce doelen en ambities, tevens op een multinationale schaal.

Episerver Center of Excellence
In navolging van het partnership opent Digitas haar Episerver Center of Excellence (CoE). Vanaf de locatie in Amsterdam, bedienen zij de Europese markt met Episerver kennis en advies. De CoE biedt klanten marktleidende Episerver-expertise en uitvoerende ondersteuning op het gebied van marketing en commercie. De Digitas CoE is uniek, omdat het de eerste is op globale schaal die is opgezet met de volledige ondersteuning van Episerver.

“Episerver is ’s werelds snelst groeiende leverancier van digitale marketing en digitale commerce platforms die we leveren via een netwerk van zeer ervaren en bekwame partners”, zegt Karen Chastain, directeur Strategische Allianties en Global Partners van Episerver. “We zijn verheugd om Digitas Amsterdam toe te voegen aan ons netwerk van strategische partners en kijken ernaar uit om samen te werken om onze klanten te helpen hun digitale transformatie doelen te bereiken.”

Tom Bals, managing director Digitas Amsterdam: “Digitas heeft als doel om mensen en merken te verbinden op alle touch points; digitaal, fysiek en opkomende technologieën. Het Episerver platform is hier een belangrijk component in. De Episerver propositie support ons in het realiseren van deze omnichannel experience voor onze klanten. Door onze gezamenlijke executiekracht helpen we onze klanten met de uitrol van multi-site en multi-country digital experience platformen.”

Over Digitas

Digitas is The Connected Marketing Agency, dat zich inzet om merken beter met mensen te verbinden door middel van Truth. Connection. Wonder. Ons team is uniek met experts op het gebied van data, strategie, creatie, media en techniek die naadloos samenwerken door verschillende capaciteiten en continenten heen, om betere verbindingen te maken en ambitieuze resultaten te bereiken door middel van ideeën die prikkelen, uitdagen en inspireren. We zijn van nature nieuwsgierig en volledig transparant, we onderzoeken echt menselijk gedrag om authentieke verbindingen te creëren – tussen merken en consumenten, klanten en partners, en ideeën en resultaten. Digitas is actief in meer dan 25 landen over zes continenten. Het maakt deel uit van Publicis Media en heeft kantoren binnen Publicis One, beide belangrijke afdelingen van Publicis Groupe, dat aanwezig is in meer dan 100 landen en bijna 80.000 professionals in dienst heeft. Ga naar www.digitas.com voor meer informatie.

Over Episerver
Episerver helpt organisaties met succesvol digitaal zakendoen. Op het vlak van digital commerce en digital marketing. Met geavanceerde software-oplossingen creërt Episerver bijzondere digitale klantervaringen die leiden tot meetbare bedrijfsresultaten. De Episerver Digital Experience Cloud™ combineert inhoud, webtransacties, multi-channel marketing en voorspellende analysetooling op één platform. Dat is op een gebruiksvriendelijke manier online zakendoen van intelligente real-time personalisatie en leadgeneratie tot en met (herhaalde) klantaankopen. Episerver zit in het hart van het zogenaamde ‘digital experience’ ecosysteem. Daarbij faciliteert het bedrijf organisaties die consumenten waar ook ter wereld bijzondere online winkelervaringen willen bieden. Episerver is opgericht in 1994 en gevestigd in Australië, Denemarken, Finland, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zuid-Afrika, Zweden, Verenigde Emiraten, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Bezoek www.episerver.com voor meer informatie.