Dirk Melief nieuw DDMA-lid: Commissie Data, Decisions & Engagement

Artefact, een toonaangevend global data, AI & digital agency, is trots aan te kondigen dat Dirk Melief, Director Digital & Data Marketing bij Artefact Benelux, per 1 augustus 2023 de DDMA commissie Data, Decisions & Engagement (DDE) gaat versterken.
De commissie DDE is verantwoordelijk voor het Data-Driven Marketing Onderzoek en de Customer Data Award en staat voor Data (fundament for future growth), Decisions, (predictive enterprise) en Engagement (omnichannel customer engagement). De commissie bestaat uit 12 ervaren en gedreven vertegenwoordigers uit de data-driven sector en kent een gelijke verdeling tussen opdrachtgevers en leveranciers. De commissie was op zoek naar iemand die op inhoud de output van de commissie naar een hoger niveau kan brengen.
“We zijn verheugd Dirk aan boord te hebben en hebben hem geselecteerd vanwege zijn jarenlange ervaring in data-driven marketing, zijn uitgebreide netwerk in onze sector en, niet in de laatste plaats, zijn energieke karakter.” Zegt Jan Hendrik Fleury, voorzitter van de commissie DDE binnen de DDMA.
De benoeming van Dirk Melief in de Commissie Data, Decisions & Engagement van DDMA onderstreept zijn expertise op het gebied van digitale marketing en data-gedreven strategieën. Namens Artefact voegt hij zich bij de commissie DDE toe om data-gedreven marketingpraktijken te bevorderen en verbindingen binnen de branche te stimuleren. Artefact is ervan overtuigd dat het begrip en verantwoord gebruik van data in marketing de sleutel is voor betere besluitvorming en engagement.
“Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring en kennis te gebruiken, ontwikkelingen in de markt duiding te geven en om aan kennisontwikkeling en deling te werken.Daarnaast,is het geweldig om met gelijkgestemden in de commissie te zitten en van elkaar te kunnen leren”, aldus Dirk Melief Director Data & Digital Marketing.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.