Industry Wire

Geplaatst door Fjuze

Dokter gestart bij Fjuze

Amsterdam, 19 juli 2018 – Per 1 juli is Bas Dokter (36, foto) in de rol van Commercieel Directeur toegetreden tot het team van Fjuze. Dokter heeft 15 jaar ervaring in de media in verschillende rollen zoals redacteur, producer en/of eindverantwoordelijke voor Sales bij onder meer 3FM, Sky Radio Group en TMG. Dokter en Fjuze werkten eerder intensief samen tijdens de eerste editie van het event TMG 24/7.

Bas Dokter over zijn aanstelling als Commercieel Directeur bij Fjuze: “Met veel plezier kijk ik terug op de intensieve samenwerking met Fjuze. Ik sta te popelen om succesvolle events als Healthy Fest (Hotel), het Nationale Vuurwerk en Bright Day verder uit te bouwen en te werken voor mooie opdrachtgevers als KPN, Schiphol, Volksbank, Defensie, Activision en RTL. In eerdere functies werd ik ultiem gelukkig van het ontwikkelen van crossmediale concepten in combinatie met de beleving van unieke events. Die combinatie heb ik bij Fjuze gevonden”.

Fjuze oprichter en directeur Klaas Rohde: “Geweldig dat Bas ons team komt versterken. Met zijn stevige ervaring in (cross)media en zijn gedrevenheid om nu de volgende stap in de eventwereld te gaan maken, is hij een energieke en belangrijke aanvulling die ervoor zorgt dat we met mooie partnerships onze projecten verder kunnen gaan uitbouwen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht