Industry Wire

Geplaatst door Label A

DPD kiest voor Label A

9 februari 2021, Rotterdam – Digital product agency Label A en pakketverzender DPD Nederland zijn na een uitgebreid aanbestedingsproces een samenwerking overeengekomen. Label A gaat voor de chauffeurs die voor DPD rijden een app ontwikkelen die DPD gaat helpen het bezorgproces te verbeteren.

Label A is gespecialiseerd in het branden, designen en ontwikkelen van custom digitale producten zoals mobile apps en digitale platformen. De doorslaggevende factor voor DPD om voor Label A te kiezen was de combinatie van zowel creativiteit, technische kennis en ervaring in het agile ontwikkelen van op maat gemaakte mobile apps.

“Jorin Aardoom, Manager Data & Innovatie, DPD Nederland: Wij zijn verheugd over de samenwerking met Label A. Door onze gedeelde passie ontstaat een versnelling in ondernemerschap en innovatie. Samen gaan wij iets mooi maken, met impact op een voor ons zeer belangrijk klantgericht proces. Met de huidige aanpak staat binnenkort een eerste versie live van de te ontwikkelen applicatie (iOS, Android). Kwalitatief goed, met een gestructureerd proces en sneller dan gepland!”

“Wij zijn erg trots op het starten van ons partnership met DPD” zegt Rogier Stroband, Commercial Director bij Label A. Reeds gedurende de eerste contacten bleek onze gezamenlijke ambitie om in hoog tempo een succesvol digitaal product te realiseren die een rechtstreekse bijdrage gaat leveren aan het verbeteren van een logistiek proces van DPD. Daarbij levert de flexibiliteit en besluitvaardigheid van DPD een grote bijdrage aan het zoveel mogelijk waarde uit onze agile werkwijze te halen en de beste oplossing voor de DPD drivers te creëren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht