Industry Wire

Geplaatst door DQ&A Media Group

DQ&A Media Group benoemt CMO

DQ&A Media Group kondigt de aanstelling aan van Rob Steffe als Chief Marketing Officer. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de internationale marketing strategie en het sales team in de Benelux voor DQ&A Media Group.

Deze aanstelling stelt DQ&A in staat om gehoor te geven aan de toenemende vraag naar een geïntegreerde aanpak. Steffe is reeds sinds juni 2012 werkzaam als Director International Marketing (ai). In deze tijd heeft hij een nieuwe corporate strategie uitgezet voor DQ&A Media Group. Deze aanstelling geeft hem verdere slagkracht om de strategie uit te rollen en te implementeren.

“Met het aanstellen van Rob Steffe als CMO zetten we een flinke stap om een grotere aanwezigheid te realiseren binnen het digitale marketing landschap,” zegt Rick van Boekel, CEO van DQ&A Media Group. “Nu adverteerders en publishers naast de standaard display advertenties steeds meer op zoek zijn naar vernieuwende methodes en inzichten om brand engagement te realiseren, zal DQ&A Media Group hierin faciliteren. Mede dankzij de nieuwe corporate strategie en de uitrol van nieuwe producten zijn wij in staat om een optimale performance en verbeterde inzichtelijkheid van marketing activiteiten te bieden aan onze klanten.”

Binnen DQ&A Media Group zijn momenteel internationaal 150 medewerkers werkzaam op 8 verschillende kantoren, waarvan er 40 in Nederland werkzaam zijn.

Over DQ&A Media Group
Sinds 2001 en op 4 continenten is DQ&A Media Group actief als partner voor digitale marketing bedrijven. Meer dan 150 specialisten, verspreid over diverse internationale kantoren, staan met hun expertise klaar om onze relaties te helpen bij het maximaliseren van hun revenuen. Of dit nu een uitgever is die een hogere eCPM wil realiseren, een online marketeer die het een hogere ROI wil realiseren of een bureau dat een partner voor performance marketing zoekt. Voor al deze typen klanten hebben we specialisten in huis, die begrijpen hoe de business van specifieke relaties verder verbeterd kan worden.

Wij geloven in transparantie, efficiency, gedrevenheid en partnership. Dit zijn kernwoorden voor een samenwerking met DQ&A Media Group.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht