Geplaatst door DVJ Insights

DVJ Insights voor de tweede keer FD Gazelle Internationaal

Utrecht, 21 maart 2024 – DVJ Insights laat met trots weten dat zij voor het tweede achtereenvolgende jaar de FD Gazelle International heeft ontvangen. Deze prestigieuze prijs eert de snelst groeiende bedrijven die een consistente internationale groei hebben laten zien. Om te voldoen aan de strikte eisen voor het winnen van de FD Gazelle International Award is een jaarlijkse groei van minimaal 25% in het buitenland noodzakelijk, en behoor je tot de FD Gazellen voor de binnenlandse markt. Voor het tweede jaar op rij krijgt DVJ Insights deze erkenning, nadat ze beide keren aan alle criteria heeft voldaan.

De nominatielijst onthulde dit jaar 78 bedrijven en vorig jaar 53 voor de prijs, wat het unieke karakter van deze ondernemingen aantoont. DVJ Insights is een Nederlands innovatief en snelgroeiend marktonderzoeksbureau met een internationaal bereik, en een vertegenwoordiging in de Britse, Duitse, Benelux en Scandinavische markten. Het zes jaar op rij winnen van de lokale FD Gazellen en nu twee keer de FD Gazelle International, maakt DVJ een uniek bedrijf binnen de wereld van marktonderzoek.

“De ambitie om het beste marktonderzoeksbureau te zijn, drijft ons naar zowel lokaal als internationaal succes. De strategie is niet gericht op groei, maar op elke dag beter worden. Naast het bieden van het best mogelijke onderzoek aan onze klanten, willen we ook de beste werkplek zijn voor alle mensen bij DVJ. Deze opmerkelijke groei in Europa is een directe weerspiegeling van die strategie en het harde werk van ons team,” aldus Lucas Hulsebos, CEO en eigenaar van DVJ Insights.

“De kern van het succes van DVJ Insights zit ‘m in de beste medewerkers, de beste oplossingen in zijn klasse en een unieke benadering die academisch denken integreert in onze bedrijfsstrategieën. Deze combinatie maakt ons onderscheidend in marktonderzoek, maar is ook cruciaal geweest voor onze voortdurende groei en leiderschap in de industrie. Dankzij onze DVJ-werkwijze, een klantgerichte mindset en onze pure focus op kwaliteit, kennis en innovatie, zijn we in staat om onze prestaties elke dag te verbeteren. In de afgelopen zeven jaar zijn we uitgebreid van één kantoor in Utrecht (Nederland), naar Londen (VK), Hamburg (Duitsland), Helsingborg (Zweden) en Kopenhagen (Denemarken), en bouwden we langdurige relaties op met top wereldwijde en lokale merken,” legt de CEO van DVJ Insights, Lucas Hulsebos, uit.

Over DVJ Insights:
Sinds de herstructurering in 2014, is DVJ Insights een uniek, wereldwijd opererend marktonderzoeksbedrijf met twee belangrijke ambities: de beste werkplek zijn voor het DVJ-team en de beste oplossingen ter wereld bieden. Wereldklasse betekent voor hen een constante drang om dingen beter te doen. Het Brand Growth Platform speelt een belangrijke rol in het succes waarbij inzichten uit de praktijk gecombineerd worden met academisch denken rondom groei. Hierdoor zijn ze in staat om de behoeften van hun klanten beter te begrijpen, betere oplossingen te creëren en te begrijpen wat merken echt nodig hebben om te groeien.