Geplaatst door EASY FM Tech & Innovatie

‘EASY FM Tech & Innovatie’ verwelkomt 3e partner: SenS Online Solutions

Het wekelijkse talkradioprogramma ‘EASY FM Tech & Innovatie’ is een samenwerking aangegaan met SenS Online Solutions. Hiermee is het Almeerse digital marketingbedrijf de derde partner van het multimediale radioformat naast Horizon Flevoland en Gemeente Almere.

Door zichtbaarheid in de communicatieuitingen en de billboards rondom het programma verwacht SenS Online Solutions onder meer zijn naamsbekendheid bij de luisteraars en kijkers te vergroten. “Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als dit tot nieuwe klanten leidt, maar vooralsnog zijn we blij dat we ons aan een hoogwaardig talkradioprogramma – dat ook als podcast en vodcast (‘radio op tv’, red.) te beluisteren en te bekijken is – hebben kunnen verbinden”, aldus Robin Sluijter, eigenaar van SenS Online Solutions.

De focus van het programma ligt op het ondernemen en ondernemers in tech en innovatie in de regio Almere en omstreken. “Van vernieuwende businessconcepten, innovatie binnen bedrijven tot de nieuwste smartproducts en gadgets”, vertelt Ronald ter Voert, producent en presentator van ‘EASY FM Tech & Innovatie’. Van startups, scale-ups tot de de grotere (MKB-)bedrijven en instellingen. “Dit alles met als doel om ondernemende Almeerders en omstreken te informeren en inspireren over lokale en regionale initiatieven en ontwikkelingen op het gebied van tech en innovatie.”

Het wekelijks talkradioprogramma is elke maandag- en donderdagavond allereerst via FM, online of de app van EASY FM te beluisteren en aansluitend op alle populaire podcastplatforms zoals Spotify en Apple Podcasts. De videostream is onder meer te bekijken via Kijk Almere, YouTube en Het Kan In Almere.

Voor meer informatie over partnerships en/of deelname aan het talkradioprogramma neem contact op met Ronald ter Voert, via ronaldtervoert@gmail.com of 0622799219.