Geplaatst door PRGoeroes

Eerste Play 2 Earn Game van Nederlandse bodem komt op de markt

Voor jeugdvrienden Marc Bruinsma en Sander Dijkens komt een jongensdroom uit. In 2020 richtten zij DreamFuel Games op en bouwden sindsdien in het geheim aan ‘Infinity Skies’. Dit is de eerste crypto Play 2 Earn Game van Nederlandse bodem, met een team van 35 man en een financiering van 3,6 miljoen dollar, die zij wisten op te halen bij investeerders als Skyvision Capital, Jump Capital, en OKx Blockdream Ventures. Begin augustus openen de eerste stukken land van Infinity Skies.
De droom begon in 2020 met een telefoontje tussen Marc Bruinsma en Sander Dijkens, jeugdvrienden die elkaar op zesjarige leeftijd op het voetbalveld leerden kennen. Sander ontwikkelde van jongs af aan spelletjes, Marc maakte zich al vroeg het handelen in aandelen en crypto eigen. Samen vormen zij een hecht team met grote dromen, zoals die voor de ontwikkeling van een allereerste crypto Play 2 Earn Game. Zij richtten DreamFuel Games op en verzamelden een team van 35 mensen om zich heen voor de bouw van de P2E Game ‘Infinity Skies’. De vrienden wisten internationale investeerders te betrekken zoals Skyvision Capital, Jump Capital, Gate.io -, DAO Maker en OKx Blockdream Ventures en haalden 3,6 miljoen dollar als financiering op.
‘Play 2 Earn Game for true gamers’
Infinity Skies is een ‘NFT-game for Real Gamers’, interessant voor zowel traditionele als cryptogamers. Een game waarbij spelers kunnen bouwen, elkaar ontmoeten, handelen en avonturen beleven. Iedere speler bezit een eiland in de lucht waarop een eigen kasteel kan worden gebouwd, dat andere spelers kunnen bezoeken. Er wordt gestreden om wie het meest prestigieuze kasteel bouwt, terwijl zeldzame NFT-decorations worden verzameld. Het uiteindelijke doel is om de ‘King of Infinity Skies’ te worden. 50.000 stukken land zullen begin augustus vrijkomen.

Over DreamFuel Games:
DreamFuel Games is opgericht in 2020. Founders Marc Bruinsma en Sander Dijkens willen innovatie, creativiteit en entertainment inbrengen in de traditionele videogame-entertainment met externe financiering. De focus van het bedrijf met 35 creatievelingen en game-ontwikkelaars ligt op game-ontwikkeling, productie, licenties en marktplaatscreatie. DreamFuel lanceerde het native token, $ISKY, dat wordt gebruikt voor alle in-game aankopen en transacties.

Meer informatie: https://www.infinityskies.io/