Geplaatst door ELO Digital Office

ELO Analytics op Return on Information event

Stuttgart, 20 november 2017 – ELO Digital Office presenteert tijdens het Return on Information event op 29 november ELO Analytics. Deze module stelt eindgebruikers in staat om alle gegevens en informatie die beschikbaar is in ELO-systemen binnen enkele seconden te evalueren en te analyseren en de grafisch bereide resultaten te visualiseren.

ELO Analytics stelt eindgebruikers in staat om bestaande informatie uit de database, e-mails, processtaten of bestanden in het ELO-systeem volledig te analyseren. De software heeft een BI-mechanisme en biedt drie functionele gebieden. Het functiegebied Ontdekken maakt het mogelijk om analysemethoden uit te voeren met de bestaande gegevens met één muisklik, wat de dagelijkse activiteiten aanzienlijk vereenvoudigt.

In het werkgebied Visualiseren kan de gebruiker nu opgeven hoe de resultaten grafisch moeten worden weergegeven – als lijn-, balk- of cirkeldiagram, tagwolk of gegevenstabellen. Het is ook mogelijk om berekeningsmodellen voor specifieke representaties te variëren en om parameters toe te voegen.

Omdat ELO zich altijd houdt aan de onderliggende autorisaties voor gebruikers, is gegevensbeveiliging te allen tijde gegarandeerd. Een ander cruciaal aspect is dat zoveel mogelijk belangrijke resultaten en gebeurtenissen snel kunnen worden vastgelegd en onderzocht. Dit maakt het derde functiegebied Dashboard mogelijk. Hierdoor kunnen bestaande analyses worden gecompileerd tot één holistische visualisatie. Aangezien ELO Analytics in realtime wordt bijgewerkt, is de gebruiker altijd op de hoogte van de meest recente bedrijfsprocessen.

“Met ELO Analytics zijn gebruikers in staat om hun bedrijfsgegevens bliksemsnel te evalueren en zo op elk moment informatie te kunnen verstrekken. Zo kunnen ze bijvoorbeeld de voortgang van projecten, bestellingen, facturen en ontvangen klachten in realtime bekijken. Dit verhoogt de transparantie en vergemakkelijkt het nemen van afgewogen beslissingen,” aldus Dirk Vannieuwkerke, Sales Manager Benelux & Nordic van ELO Digital Office GmbH.

Noot voor de redactie

ELO Digital Office GmbH ontwikkelt softwareproducten en -oplossingen voor een integraal informatiemanagement in het bedrijf. Op basis van de drie productlijnen ELOoffice, ELOprofessional en ELOenterprise biedt ELO Digital Office oplossingen voor organisaties van elke grootte en in elke branche aan. Het bedrijf uit Stuttgart stapte in 1998 – twee jaar na het ontstaan van het merk ELO – uit de ondernemingsgroep Louis Leitz en wordt geleid door Karl Heinz Mosbach en Matthias Thiele. In de filialen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Azië en Australië werken ca. 520 medewerkers, waarvan er ongeveer 260 in Duitsland werkzaam zijn. ELO Digital Office beschikt over een dicht netwerk van systeempartners en werkt op technologisch gebied samen met soft- en hardwareproducenten als Microsoft, SAP en IBM.
Meer informatie: www.elo.com

De tweede editie van het Return on Information congres vindt plaats in Stadion Feijenoord in Rotterdam op 29 november. Het eendaagse congres helpt organisaties om informatiegestuurd te werken. Centraal staat de vraag: ‘Hoe creëer je rendement uit informatie? Door de toenemende digitalisering en digitale transformatie blijft de hoeveelheid data en informatie binnen organisaties blijft groeien. Zijn organisaties in staat om deze informatie te beheren en om te zetten naar kennis?