Geplaatst door Emerce

Emerce komt met Update over Voice

Amsterdam, 21 januari 2019 – Op 5 maart 2019 lanceert Emerce de 2e editie van zijn nieuwe event-serie ‘Emerce Updates’ in B.Amsterdam, dit keer over hot topic ‘Voice’. Tijdens Emerce Update #2 VOICE brengen topsprekers van onder andere Google Assistant, Samsung Bixby, NS, Talpa en Rabobank je in één dag op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen van Voice.

Emerce Update #2 VOICE is voor iedereen die meer wil weten over de toekomst van Voice en de mogelijkheden binnen e-commerce, marketing, design en tech. De verwachtingen van Voice Assistants liggen hoog. Is de opkomst van Voice net zo life changing als die van ‘het internet’? Verdringt de stem straks alle beeldschermen? Verandert de relatie tussen klant en bedrijf door de opkomst van Voice? Tijdens Emerce Update #2 VOICE krijg je antwoord op deze vragen. De verschillende Voice Assistants en hun mogelijkheden komen aan bod. Tijdens de unieke ‘demo-train’ maak je kennis met de eerste Voice toepassingen in Nederland. En natuurlijk ga je naar huis met concrete handvatten om Voice in te zetten in jouw business model.

Emerce Update #2 VOICE is onderdeel van het terugkerende concept Emerce Updates. Een Emerce Update gaat in op actuele onderwerpen en recente trends in digital en tech en bestaan uit expertsessies, discussie-panels en presentaties.

Gijs Vroom, directeur Emerce, over Emerce Updates:

“Met een kleiner en intiemer karakter zijn Emerce Updates bedoeld voor professionals die voorop willen lopen. Doel van de events is om goed en snel geheel op de hoogte te zijn wat er op dit moment speelt en komende tijd staat te gebeuren. We brengen de belangrijkste mensen bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en ook om elkaar te leren kennen. We willen de professionals die zich bezighouden met deze thema’s met elkaar verbinden.”

Upcoming Emerce Updates:

INFO & TICKETS

Ga naar emerce.nl/updatevoice voor een ticket voor Emerce Update #2 VOICE.