Geplaatst door Epiphany RBC

Epiphany RBC tilt Nederlands marktonderzoekslandschap naar hoger niveau

Epiphany RBC helpt wereldspelers zoals IKEA, Nestlė, Zurich en Generali bij de ontwikkeling van radicale groeistrategieën. Dit doen zij op basis van klantdata en consumentinzichten. En hoewel het hoofdkantoor van Epiphany in Amsterdam staat, is het nauwelijks zichtbaar op de Nederlandse markt. Dat gaat vanaf nu veranderen.

Manon Wiegman gaat samen met Carine van Kooten het Nederlandse kantoor leiden. Beiden hebben hun sporen ruimschoots verdiend in het marktonderzoek bij o.a. GfK, Kantar, TNS en meer recent MWM2.

Manon Wiegman, Managing Director

‘Ik ben overtuigd van de kracht van Epiphany en erg onder de indruk van de innovatieve werkwijze en diepgaande inzichten die Epiphany levert. Zo laat de mobile first benadering van Epiphany andere bureaus ver achter zich. Epiphany heeft de kwaliteiten om écht de vertaalslag te maken naar strategische adviezen en is daardoor in staat om substantiële groei te realiseren bij organisaties. Ik popel om Epiphany aan Nederland te laten zien!’

Jan Kienhuis, Oprichter en CEO

‘We hebben lang gewacht om ook in Nederland actief te worden, omdat we wisten dat de stap naar Epiphany groot kan zijn. Manon en Carine begrepen meteen hoe Epiphany het verschil maakt en impact bij klanten realiseert. De passie, het enthousiasme en ondernemerschap van beiden geeft ons het vertrouwen dat Nederland ook echt onze thuismarkt kan worden en nieuw talent zich bij Epiphany thuis zal voelen.’

Het succes van Epiphany is gebaseerd op drie pijlers:

1. Het team
    Een internationale mix van marketeers, wetenschappers, econometristen en psychologen. Vanuit verschillende invalshoeken kijken wij naar data en komen zo tot rijkere en unieke inzichten.
  2. Innovatie

Een mobiel platform dat door design, technologie en eenvoudig taalgebruik échte gesprekken mogelijk maakt. Zelfs moeilijke doelgroepen als Millennials blijven hierdoor geboeid.

1. Impact
    Organisaties laten groeien is ons doel. Om dat te bereiken gaan we verder dan traditionele bureaus. We creëren impact met strategische en pragmatische aanbevelingen vanuit onze kennis en ervaring.