Exclusieve vertegenwoordiger van third-party audioadvertentie-inventory op SoundCloud en Sonos Radio in Nederland

One Media Sales B.V. (OMS), de onafhankelijke salesorganisatie binnen Talpa Media die verantwoordelijk is voor de verkoop van commerciële zendtijd op aangesloten radiozenders, heeft vandaag een nieuwe overeenkomst aangekondigd met AdsWizz Inc., het technologieplatform dat wereldwijd de monetarisering van audiocontent mogelijk maakt. OMS is vanaf heden de exclusieve third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory op SoundCloud en Sonos Radio in Nederland. |
Dankzij deze overeenkomst kunnen adverteerders in Nederland de diverse en betrokken doelgroepen van SoundCloud en Sonos Radio bereiken. SoundCloud trekt een wereldwijde community van muziekliefhebbers aan, met een groeiend publiek in Nederland. Sonos Radio is een streaming radioservice voor Sonos-gebruikers, die luisteraars toegang biedt tot zorgvuldig samengestelde muziekstations, originele shows en tienduizenden live-uitzendingen van over de hele wereld via de Sonos-app. Met deze nieuwe samenwerking breidt OMS zijn aanwezigheid in digitale audio verder uit en biedt adverteerders in Nederland meer mogelijkheden om hun doelgroepen te bereiken en toegang te krijgen tot premium advertentie-inventory. Deze samenwerking versterkt de positie van OMS als een one-stop-shop voor audio in Nederland, waardoor klanten via één enkele inkoper campagnes kunnen uitzetten over FM, DAB, streaming audio en podcasts. Met de toevoeging van SoundCloud en Sonos Radio wordt het indrukwekkende audiopartnerschap van OMS verder versterkt, naast toonaangevende merken zoals Radio 538, Radio 10, Sky Radio, Tonny Media, Dag en Nacht Media en Audiohuis. |
“De samenwerking met AdsWizz markeert opnieuw een belangrijke stap in onze strategie om adverteerders het maximale bereik binnen het audiodomein te bieden vanuit één centraal punt,” aldus Joris van der Pol, Algemeen Directeur van OMS. “Door SoundCloud en Sonos Radio aan ons portfolio toe te voegen, versterken we niet alleen onze positie, maar bieden we adverteerders ook toegang tot twee iconische merken. Deze uitbreiding van onze inventory is een waardevolle toevoeging voor zowel nieuwe als bestaande klanten.” “Wij zijn trots op de samenwerking met OMS om adverteerders in Nederland toegang te geven tot de audioadvertentie-inventory van SoundCloud en Sonos Radio en hun gepassioneerde, groeiende publiek,” aldus Paul Brown, VP European Business & Operations bij AdsWizz. “Adverteerders kunnen nu een geheel nieuw luisterpubliek in Nederland bereiken.” |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.