Geplaatst door Expand Online

Expand Online wint aanbesteding Erasmus Universiteit

Online marketing bureau Expand Online uit Rotterdam heeft de Europese aanbesteding online marketing van de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) gewonnen. De diensten die binnen de context van online marketing in de samenwerking worden meegenomen, zijn Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimization (SEO) en Social Media Advertising (SMA).

Expand Online gaat vanuit zijn dienstverlening de EUR ondersteunen met online marketing campagnes via kanalen zoals Google AdWords (zowel Search, Display als Remarketing), YouTube, Facebook en LinkedIn. De campagnes richten zich zowel op het werven van Nederlandse als internationale studenten. Bovendien wordt consultancy verleend op het gebied van meetbaarheid om zodoende dieper inzicht te verkrijgen in de kwaliteit per wervingskanaal. Oprichter Willem Blom van Expand Online: “Veel collega’s van Expand Online en ikzelf hebben op de Erasmus Universiteit gestudeerd. Als oud-studenten zijn we dan ook extra verheugd om voor de EUR de komende jaren toegevoegde waarde op het gebied van online marketing te mogen bieden. Door onze diepgaande kennis van de gevraagde diensten en de onderwijssector denken we een uitstekende online partner voor de EUR te zijn.” Carina de Walle, Team manager educational marketing van de Erasmus Universiteit, vult aan: “We kijken uit naar een mooie toekomst en positieve samenwerking met het snelst groeiende online marketing bedrijf”.

Over Expand Online
Expand Online is een rendementsgericht online marketing bureau met kantoren in Rotterdam en Amsterdam. De 40 consultants van Expand Online werken dagelijks om het optimale resultaat voor zijn klanten te behalen op het gebied van zoekmachine marketing, online adverteren, web analytics en social media adverteren. Voor zijn snelle groei is Expand Online beloond met een FD Gouden Gazelle 2011 en Deloitte Technology Fast50 2013.

Over de Erasmus Universiteit Rotterdam
De Erasmus Universiteit Rotterdam is een omvangrijke wetenschappelijke instelling, met ruim 21.000 studenten en ruim 2.600 medewerkers. Zij heeft enerzijds een sterk internationale oriëntatie en is anderzijds stevig verankerd in de stad Rotterdam en de regio. Vanuit die sterke betrokkenheid op haar stedelijke omgeving heeft de Erasmus Universiteit op diverse terreinen aansluiting bij de wetenschappelijke wereldtop, zoals in geneeskunde en gezondheidszorg, in economie, econometrie en management. Het wetenschappelijk onderwijs en onderzoek is geconcentreerd op drie gebieden: economie en management, geneeskunde en gezondheid, en recht, cultuur en maatschappij.

Meer informatie? Neem contact op met Esther Elberse van Expand Online, via 010 30 200 30.