Industry Wire

Geplaatst door EY

EY Studio+ gelanceerd voor klantgerichte groei in het AI-tijdperk

EY heeft EY Studio+ gelanceerd, een wereldwijd geïntegreerd aanbod dat alle diensten van de organisatie combineert met toptalent in design, marketing & sales, innovatie en klantbeleving. Het nieuwe EY Studio+ platform is volledig gericht om klantgedreven groei en transformatie te stimuleren in een door AI aangedreven tijdperk.

 

In het kort:

  • EY Studio+ combineert 37 specialistische overnames met al bestaande teams binnen EY; in totaal ruim 7.000 experts wereldwijd worden onderdeel van EY Studio+
  • EY Studio+ omvat expertise in design, marketing & sales en technologie voor klantbeleving van EY acquisities zoals VODW in Nederland, Fabernovel in Frankrijk en Seren in Groot-Britannie.
  • Gedreven door een compleet spectrum van diensten, diepe sectorinzichten, EY.ai platform en ecosysteempartners, helpt EY Studio+ organisaties om groei te stimuleren door de klantbeleving opnieuw te verbeelden.

Dit nieuws valt samen met de start van de 25e EY World Entrepreneur of The Year™-awards, een evenement dat marktleiders viert die innovatie bevorderen en dezelfde gedurfde waarden delen als de oprichters van EY Studio+.

Jad Shimaly, EY Global Managing Partner – Client Service, zegt: “Executives hebben te maken met grote onzekerheid door geopolitieke spanningen, stijgende klantverwachtingen en digitale disrupties. Organisaties die inspelen op de snel veranderende behoeften van hun klanten kunnen onderscheidende ervaringen blijven bieden en ervoor zorgen dat belangrijke investeringen in bedrijfstransformatie impactvolle resultaten opleveren.”

 

Inside EY Studio+: Klanten verwachten tegenwoordig snellere, slimmere en meer emotionele ervaringen. EY Studio+ zet een breed portfolio van capaciteiten en diepgaande ervaring in om strategieën te formuleren en transformatieve ervaringen te leveren die mensen raken en de markt, op grote schaal vormgeven.

Laurence Buchanan, EY Global Leader EY Studio+, legt uit: “Agentic AI heeft ons in een nieuw tijdperk van digitale transformatie gebracht met ongekende kansen om te herdefiniëren wat het betekent om onderscheidend te zijn, marktaandeel te veroveren en klantloyaliteit te vergroten.”

Patrick Ruijs, partner EY Studio+, voegt toe: “Ik ben super trots dat we als EY VODW aan de wieg staan van dit nieuwe wereldwijde platform. We zijn vol vertrouwen dat we onze opdrachtgevers nog beter kunnen helpen bij hun klantgerichte transformaties door de consument, burger en ondernemer echt centraal te stellen.”

De lancering van EY Studio+ markeert een belangrijke stap in de uitvoering van EY’s All in-strategie, die gericht is op het creëren van nieuwe waarde voor klanten, medewerkers en belanghebbenden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht