Industry Wire

Geplaatst door finally an agency

Finally an agency lanceert nieuwe positionering: Creatief bureau voor aanstekelijk werk

Finally creëert ideeën van waarde waarover je blijft praten. Het creatieve bureau werkt voor merken die iets te vertellen hebben, die durven én doen. Met aanstekelijk werk zet finally opdrachtgevers en doelgroepen in vuur en vlam.

Met een aangescherpte strategie, uitbreiding van diensten, verbeterd werkproces en een vernieuwde tagline laat finally an agency haar liefde voor een goed verhaal spreken.

Een idee dat ook in de uitvoering klopt
Finally begon in 2005 als een productie- en adaptiebureau. De afgelopen jaren groeide de ambitie om ook de conceptuele invulling voor haar rekening te nemen. Door het team uit te breiden met nieuwe disciplines werd actief ingespeeld op het groeiende aantal strategische en creatieve aanvragen van bestaande én nieuwe klanten.

“Hiermee richten we ons op strategie en concept voor een verhaal dat ertoe doet,” licht Lisette Samplonius, oprichtster en managing director, toe. “En op creatie en productie zodat het idee ook in de uitvoering klopt. Kortom: we bedenken én maken het.”

Wat als we ons blijven verwonderen?
Het bureau beschouwt elk project als een zoektocht naar de mogelijkheden binnen de onmogelijkheden. Terugkerend thema is de vraag: ‘wat als?’.

“Wat-als is toepasbaar op hoe we denken en wat we maken,” legt Lisette uit. “Op strategisch en conceptueel vlak worden we gedreven door verwondering en merk-waardigheid. Het draait om zo origineel mogelijk een merk bouwen. Tegelijkertijd willen we een productie zo doeltreffend mogelijk laten verlopen. Daarom doen we niet aan ja-maar. Wat-als opent deuren!”

Werk waar je gelukkig van wordt
Robert Boer, partner en account director: “Finally is gidsend met een team van specialisten op strategie, creatie en design. En omdat we onafhankelijk zijn, kunnen we blijven investeren in kwaliteit. We maken werk waar we zelf gelukkig van worden. En onze klanten succesvol.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht