Geplaatst door FixjeiPhone

FixjeiPhone voldoet aan strenge kwaliteitseisen voor Refurbished iPhones en krijgt nieuw keurmerk

Nederlandse marktleider in do-it-yourself smartphone reparatie FixjeiPhone voldoet aan strenge kwaliteitseisen en krijgt nieuw Keurmerk Refurbished van Techniek Nederland. “In onze missie vinden wij het belangrijk dat duurzame alternatieven op repareren, zoals refurbished iPhones net als onderdelen, aan strenge kwaliteitseisen moeten voldoen” aldus Ricardo Groothedde, mede-eigenaar FixjeiPhone.

Twee jaar garantie en controle op meer dan 50 punten zijn twee van de vele eisen waar een refurbished iPhone aan moet voldoen om onder het Keurmerk Refurbished verkocht te worden. Naast strenge kwaliteitseisen die getoetst zijn door de TÜV, is FixjeiPhone door EDR Credit Services financieel solide verklaard.

Het keurmerk moet voorkomen dat de consument een kat in de zak koopt. In het verleden zijn door partijen veel lage kwaliteit iPhones doorverkocht. FixjeiPhone wil samen met dit Keurmerk Refurbished goedwerkende en cosmetisch correcte iPhones aanbieden waar de consument op kan vertrouwen.

FixjeiPhone wil samen met 5 andere gerenommeerde refurbished iPhone aanbieders een voorbeeld zijn in deze snel groeiende miljoenenmarkt.

Vanaf 1 juni mag FixjeiPhone het keurmerk hanteren. “Het team is erg trots om dit keurmerk te mogen dragen.” zegt Ricardo. “Ons testproces is vrijwel niet veranderd, het testproces die wij hanteerden voldeed al aan de hoogste kwaliteitseisen.”