Floyd & Hamilton lanceert nieuwe recruitmentsite voor Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij en de VriendenLoterij.

Floyd & Hamilton heeft in opdracht van de Nationale Postcode Loterij, de VriendenLoterij en de BankGiro Loterij (gezamenlijk de Goede Doelen Loterijen) per 1 mei officieel de nieuwe recruitmentsite “Werken doe je bij” gelanceerd. Met deze nieuwe recruitmentsite wordt beoogd om het Employer Brand van de Goede Doelen Loterijen te versterken, vacatures en carrièremogelijkheden duidelijk en vindbaar te presenteren en sollicitanten te verzekeren van een snelle en prettige sollicitatie ervaring.
Met veel beeldmateriaal, een ruim aantal verhalen van medewerkers, duidelijke contactgegevens en foto’s van de recruiters, een bedrijfsfilm en inzicht in wat werk voor hen betekent presenteren we de Goede Doelen Loterijen zo volledig en transparant mogelijk. Karlien Donders, Managing Partner van Floyd & Hamilton, is tevreden met het nieuwe online platform: “Samen met de Goede Doelen Loterijen hebben we goed nagedacht over hoe we laten zien wat zij als werkgever te bieden hebben, hoe de cultuur en de idealistische sfeer van de verschillende loterijen uitgedragen kan worden en hoe dit gerealiseerd wordt met een prettige sollicitatie ervaring en een goede online vindbaarheid.” aldus Donders.
Behalve een desktop versie is er ook een aparte mobiele site geconstrueerd die het gebruik van de recruitmensite op de smartphone makkelijk maakt. Verder is de site volledig geïntegreerd met het Applicant Tracking Systeem, WebQube, een gebruiksvriendelijk ATS dat een optimale sollicitatie ervaring voorstaat en recruiters eenvoudig de voortgang van sollicitanten en vacatures laat beheren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.