Fosbury combineert de kracht van iBeacons & Passbook

AMSTERDAM – 12 Februari, 2013 – Fosbury, het platform voor het ontwerpen, beheren en distribueren van iOS Passbook en Google Wallet campagnes kondigt vandaag een iBeacon oplossing aan. Fosbury is een eenvoudige web-applicatie die bedrijven in staat stelt om binnen een enkele minuten prachtige iBeacons campagnes op te zetten. De campagnes zijn via alle relevante platforms als Facebook, Twitter, nieuwsbrieven of websites te verspreiden, om vervolgens de voortgang van de campagne in real-time te kunnen volgen.
“Met ons platform heb je geen budget van €100.000 of programmeurs nodig om te beginnen” aldus Lucas Tieleman, mede-oprichter van Fosbury. “Met iBeacons kunnen merken en retailers relevante content, kortingen en acties pushen tot op 10 centimeter nauwkeurig. Door het met Passbook te combineren, bieden we een simpele en krachtige manier om iBeacons in te zetten in je winkel.” Merken en retailers kunnen of hun eigen iBeacons configureren, of ze kopen bij Fosbury.
Fosbury organiseert vandaag een webinar waarbij iedereen kan leren hoe te beginnen. Tijdens de webinar worden 20 iBeacon pakketten verloot onder de aanwezige. Meld je aan via de volgende pagina; http://bit.ly/1fz8mEw
Product Details
Fosbury offers an end-to-end campaign design and management solution to make the entire process of launching large-scale Passbook-enabled iBeacon campaigns easy. Brands can easily design beautiful passes in seconds. Campaigns can be connected to the brand’s Facebook and/or Twitter accounts to post passes directly to social media platforms, or they can download HTML-code to include a “Add to Passbook or Google Wallet” button on their website or in their e-newsletters. Campaign management that includes campaign details, notifications and distribution can be set up in three easy steps. Brands easily add their iBeacon device for notifications and send push notifications to customers once they reach a dedicated location. Once a campaign is distributed, a brand can use the Fosbury dashboard to track KPIs including easily track the number of passes that have been opened, installed and deleted. Fosbury offers real-time updates for digital wallet items including personalized customer information like customer names and program numbers, bar codes, promotion codes, URL links, images and more.
Het Fosbury platform maakt het makkelijk om op grote schaal Passbook campagnes te ontwerpen en beheren. Zet een Passbook campagne op in drie simpele stappen met details, details & distibutie. Iedere campagne krijgt zijn eigen beschrijving en kan gekoppeld worden aan de Facebook/Twitter pagina van het merk. Daarnaast kunnen retailers makkelijk iBeacon apparaten toevoegen zodat er locatie-gebaseerde push berichten verstuurd als de consument op de juiste locatie is. Op het moment dat een campagne gedistribueerd is kan de retailer zien hoeveel passen er geopend, geinstalleerd en verwijderd zijn. Er kunnen real-time updates naar de klant gestuurd worden als aanbiedingen of andere informatie.
Over Fosbury
Fosbury (http://www.fosbury.co) is een platform voor het ontwerpen, beheren en distribueren van iOS Passbook campagnes. Onze eenvoudige web applicatie stelt bedrijven in staat om snel en makkelijke prachtige Passbook campagnes te ontwerpen, ze via alle relvante platforms als Facebook, Twitter, nieuwsbrieven en web-sites te verspreiden en hun voortgang te bekijken in een dashboard. Het Fosbury platform biedt bedrijven een centrale plek om door middel van Passbook hun bestaande gebruikers te activeren en bereiken.
Fosbury BV is opgericht in December 2012 en heeft kantoren in Utrecht en Austin, Texas en heeft in de zomer van 2013 het Techstars programma doorlopen. Volg Fosbury op Twitter of vind meer informatie op http://www.fosbury.co.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.