Geplaatst door Cellularline

De FreePower Slim® van Cellularline is gekozen tot Product van het jaar 2019!

Door middel van constante innovatie op het gebied van accessoires voor smartphones en tablets blijft Cellularline de consument verrassen. Zo ook met de innovatieve powerbank FreePower Slim®. Door het compacte formaat is het een van de kleinste draagbare opladers die Cellularline ooit heeft ontworpen. Het is dan ook niet gek dat deze lijn is uitgeroepen tot “Gekozen Product van het jaar 2019”.

“Gekozen product van het jaar” is de uitkomst van twee verschillende onderzoeken. Een onafhankelijk onderzoek door bureau Nielsen op basis van een consumentenpanel en een consumentenervaringsonderzoek in praktijksituaties. Beide onderzoeksresultaten hebben uitgewezen dat voor de Nederlandse consument ‘snelheid’ en ‘betrouwbaarheid’ de belangrijkste factoren zijn voor mobiele elektronicaproducten. Dit geldt voor zowel telefoons als voor de accessoires die de apparaten ondersteunen. De FreePower Slim® productlijn van Cellularline voldoet aan al deze eisen.

“Deze erkenning betekent veel voor ons” – zegt Marco Cagnetta, co-CEO bij Cellular Italia – “Het is voor ons heel belangrijk om te weten dat onze inspanningen voor innovatie en onze producten de eindgebruikers goed bevallen. Daarom is het winnen van deze award een geweldige bevestiging van de groeiende waardering voor de Cellularline-producten.”

Cellularline’s FreePower Slim® productlijn bestaat uit 3 ultradunne modellen met verschillende capaciteiten: de 7,5 mm dikke 3000 mAh, de 13 mm dikke FREEPOWER SLIM 5000 mAh en de nieuwste 20 mm dikke FREEPOWER SLIM 10000 mAh. De Fast Recharge-technologie halveert de tijd die nodig is om de batterij helemaal op te laden. Dankzij het simultane oplaadsysteem kunnen de powerbanks tegelijkertijd met de smartphone worden geladen.

FREEPOWER SLIM van Cellularline is verkrijgbaar in de kleuren blauw, limoengroen, zwart en wit en zijn ideaal voor degenen die altijd onderweg zijn maar wel verbonden willen blijven!