Industry Wire

Geplaatst door Freshworks

Freshconnect van Freshworks biedt voortaan context bij klantgesprekken

Freshworks, leverancier van customer engagement software, lanceert Freshconnect. Deze contextuele samenwerkingsoplossing realiseert een soepelere samenwerking tussen customer service en verkoopteams bij klantvraagstukken en verkoopgegevens. De nieuwe samenwerkingstool is per direct beschikbaar voor gebruikers van Freshdesk en Freshsales.

Freshconnect verbindt inkomende gesprekken direct aan de tickets of verkoopgegevens van de klant, die zijn aangemaakt vanaf het eerste contact. Zodoende wordt alle communicatie automatisch opgeslagen als onderdeel van het klantdossier. Een gevolg daarvan is dat klantenserviceteams vraagstukken sneller kunnen oplossen en een exceptionele en vlekkeloze klantervaring kunnen bieden, doordat alle communicatie onderdeel wordt van het 360-graden klantenregister.

Context is leidend in klantcontact 

“In de praktijk werken diverse afdelingen samen bij bijvoorbeeld het oplossen van een klacht of het sluiten van een deal. Toch houden de tools die de meeste bedrijven gebruiken, geen rekening met deze werkelijkheid,” aldus Girish Mathrubootham, CEO en oprichter van Freshworks. “Freshconnect lost dit probleem op door onmiddellijk historische gegevens, die realtime worden geüpdatet, weer te geven aan iedereen die is toegewezen aan een gedeelde taak. Door context het middelpunt te maken van onze tools, kunnen teams hun klanten effectiever en gestroomlijnder van dienst zijn.”

 

Met Freshconnect kunnen bedrijven een effectieve en productieve samenwerking faciliteren voor hun klantenservice- en verkoopteams. Freshconnect biedt haar gebruikers de volgende voordelen:

  • Gegarandeerde afstemming tussen agenten en medewerkers. In Freshconnect is de hele geschiedenis van het ticket en de discussie beschikbaar voor zowel gebruikers van Freshdesk als andere medewerkers.
  • Nadruk ligt op context. Freshconnect organiseert de conversaties automatisch op basis van de klantcontext. Op dit moment is het nog gebruikelijk dat teams dit zelf moeten doen, daarbij kan waardevolle context snel gemist worden. Met Freshconnect kunnen gebruikers eenvoudig verschillende discussies naar aanleiding van het oorspronkelijke ticket of de deal volgen en bekijken. Hierbij beschikken ze op ieder moment over de volledige context, zonder de draad kwijt te raken door allerlei onsamenhangende conversaties.
  • Doelgerichte discussies mogelijk maken. Freshconnect maakt communicatie efficiënter doordat gebruikers zich kunnen concentreren op de taak die moet worden uitgevoerd. Andere medewerkers kunnen de discussies alleen bekijken wanneer ze daarvoor zijn uitgenodigd. Zo is er geen afleiding van ongerelateerde conversaties.

Prijzen en beschikbaarheid

Freshconnect is vanaf nu beschikbaar en helemaal gratis voor bestaande gebruikers van Freshdesk en Freshsales. In de toekomst wordt Freshconnect ook opgenomen binnen andere Freshworks-producten.

Voor meer informatie kunt u kijken op: www.freshworks.com/collaboration-software/

Over Freshworks 

Freshworks ontwikkelt een breed aanbod aan SaaS oplossingen om de samenwerking binnen organisaties te vergroten en bedrijven te ondersteunen in effectieve communicatie met zowel klanten als medewerkers. Producten van Freshworks zijn onder andere: Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshchat en Freshmarketer.

Freshworks is opgericht in 2010 en heeft haar hoofdkantoor in San Bruno in Californië. Daarnaast heeft Freshworks internationale kantoren in India, Engeland, Australië en Duitsland. Ruim 150.000 organisaties over de hele wereld maken inmiddels gebruik van de cloud-oplossingen van Freshworks. Klanten van Freshworks zijn onder andere: Metro, Siemens, Unicef, Decathlon, Hugo Boss, Teamviewer, Honda, Bridgestone, Toshiba en Cisco. Kijk voor meer informatie over de organisatie op www.freshworks.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht