Industry Wire

Geplaatst door Gen25

Gen25 introduceert twee nieuwe Salesforce applicaties

Gen25, de grootste Nederlandse app-ontwikkelaar op basis van Salesforce, kondigt voorafgaand aan de Salesforce World Tour Amsterdam twee nieuwe applicaties aan, Checkin25 en Social25. Aan de hand van de totale toegevoegde waarde van Gen25 aan Salesforce, de specialisaties en certificeringen, en bovenal de klanttevredenheid is Gen25 bovendien benoemd tot Salesforce Platinum Consulting Partner.

Twee nieuwe applicaties

Checkin25 is een hybride mobiele applicatie, ontwikkeld met de Salesforce mobiele SDK en het Salesforce Platform van Gen25. Het is een makkelijk te gebruiken applicatie voor check-ins bij bijvoorbeeld hotels en bezoekersregistratie van bedrijven, waarmee tijd bespaard kan worden en de productiviteit verhoogd wordt.

Social25 is een complete klantenservice oplossing die de verschillende kanalen bij elkaar brengt in één applicatie en interface. Door de Salesforce integratie worden alle chats van de verschillende kanalen weergegeven in de bestaande Service Console.

Salesforce Platinum Consulting Partner

De erkenning als Platinum Consulting Partner is een resultaat van de continue hoge score op klanttevredenheid en kennis, in combinatie met parameters zoals aangebrachte Salesforce klanten en grootte van de implementaties. “Gen25 is al geruime tijd implementatiepartner van Salesforce, en combineert als één van onze weinige partners in Europa drie Salesforce Partnerships. Wij hebben Gen25 benoemd tot Platinum Consulting Partner vanwege hun bijdrage aan de Salesforce business door het faciliteren van innovatie en transformatie op ons platform”, aldus Luc Schamhart, RVP AppCloud bij Salesforce.

Sales van de toekomst is service-gedreven

“Wat veel mensen zich nog niet realiseren, is dat Salesforce om meer draait dan alleen sales”, zegt Gen25 oprichter en CEO Gijs Martens. “Een steeds groter percentage van de Salesforce omgeving draait om service. De sales van de toekomst gaat echt service-gedreven worden. Wij staan nu hoog aangeschreven in de Service Cloud van Salesforce – en daarin willen we de beste blijven. Ook in de andere clouds willen we een positie verwerven.”

Innovatieve apps voor verschillende branches

Gen25 is een groeiend Amsterdams bedrijf dat innovatieve apps bouwt die de jongste generatie op zijn mobiele wenken bedienen. De klanten van Gen25 zijn actief in allerlei branches, maar een paar springen eruit. “We doen veel in retail, real estate, transport, media, financiële dienstverlening, hospitality en automotive”, zegt Martens. “Daarin zitten veel overlappende klantervaringen. Doordat we die kennis delen, kunnen onze klanten inspiratie opdoen van succesvolle ideeën uit andere branches.” Een van de bekendste projecten van Gen25 is de boarding pass in Facebook messenger voor KLM. Daarnaast kan KLM door Gen25 wereldwijde servicing leveren op Facebook Messenger en WeChat.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht