Genomineerden MOAwards 2021 bekend
MOA, hét Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek en Analytics, heeft de genomineerden voor de MOAwards 2021 bekendgemaakt. De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence.
De winnaars van de MOAwards 2021 worden op 1 juli bekendgemaakt, tijdens de feestelijke Award-uitreiking in De Hallen Amsterdam.
Genomineerden geselecteerd
Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) I&O Research
2) Underlined
3) Validators
In de categorie Insights Professional van het jaar 2021 – Bureauzijde zijn genomineerd:
1) Jori van de Spijker – DVJ Insights
2) Patricia Verhoelst – Ipsos
3) Petra Kramer – Kantar
In de categorie Insights Professional van het jaar 2021 – Bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Celesta Lücker-Swart – VodafoneZiggo
2) Christiaan Buitenhuis – Interpolis
3) Marcel Paquay – Walibi Holland
In de categorie Digital & Webanalist van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) Anouk Erens – Online Dialogue
2) Thijs van der Wal – Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
3) Mariana Whitaker – FedEx
In de categorie Young Talent van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) Fleur Prooij – MARE
2) Rubina Oliana – Beautiful Lives
3) Esmée Schregardus – Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
In de categorie Insights Scientist van het jaar 2021 met als thema ‘Tools for Capturing Information to Improve Business Insights’ zijn de volgende personen genomineerd:
1) Ale Smidts & Maarten Boksem – Erasmus Universiteit Rotterdam
2) Brahim Zarouali – Universiteit van Amsterdam
3) Jaap Wieringa – Universiteit van Groningen
Over ons
• MOA is hét Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics. Deze expertise bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van menselijk gedrag en behoeftes, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse. De MOA verenigt gebruikers en aanbieders, waarbij verbinden, kennis maken en kennis delen centraal staan. De MOA levert een grote bijdrage aan de verdere professionalisering en zichtbaarheid van het vakgebied. Daarnaast behartigt MOA de belangen van respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.