Industry Wire

Geplaatst door GoodHabitz

GoodHabitz breidt productportfolio uit met online assessments

Eindhoven, 29 september 2022 – GoodHabitz, Europees marktleider in online leren, breidt zijn productportfolio uit met online assessments. Deze betrouwbare en gevalideerde online zelftesten bieden organisaties de mogelijkheid om hun medewerkers op een laagdrempelige manier zelfinzicht te geven in hun persoonlijkheid, competenties en vaardigheden. Vervolgens kunnen medewerkers direct aan de slag met hun verdere ontwikkeling door middel van de aansluitende online trainingen. Hiermee zijn de assessments een waardevolle toevoeging op het bestaande trainingsaanbod van GoodHabitz waarbij de twee producten elkaar op een mooie manier versterken.

Persoonlijke ontwikkeling start met zelfinzicht

GoodHabitz gelooft erin dat persoonlijke ontwikkeling begint met het stellen van de juiste vragen: Wie ben je? Wat wil je? Welke vaardigheden bezit je? En waar wil je naartoe groeien? De online testen van GoodHabitz assessments stellen deze en nog veel meer vragen om medewerkers zelfinzicht te verschaffen op thema’s als identiteit, capaciteiten, vaardigheden en vitaliteit. Denk hierbij aan testen als: Teamrollen, Communicatiestijlen en Werkgeluk.

“Verwacht vooral geen ellenlange vragenlijsten met langdradige rapportages. Onze testen zijn leerzaam, fun, snel en hélemaal des GoodHabitz”, aldus Freek van Laarhoven, Product Manager Assessments bij GoodHabitz. “De online assessments zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en gevalideerd, wat ze professioneel en betrouwbaar maakt. Alles met als doel om medewerkers effectief aan de slag te laten gaan met hun persoonlijke ontwikkeling.”

Met de introductie van GoodHabitz assessments weet GoodHabitz zelfinzicht en persoonlijke ontwikkeling aan elkaar te verbinden. “De online assessments vormen een ijzersterke combinatie met onze online trainingen”, vervolgt Freek van Laarhoven. “Na elke ingevulde assessment krijg je een persoonlijk rapport gepresenteerd waarin de resultaten op een laagdrempelige en concrete manier worden uitgelegd. Met deze nieuwe inzichten kan een student vervolgens meteen effectief en doelgericht werken aan eventuele aandachts- en verbeterpunten met behulp van een van de aanbevolen trainingen. Op die manier vullen de twee producten elkaar naadloos aan.”

Efteling gaat als eerste aan de slag met GoodHabitz Assessments

Een van de organisaties die gelooft in de combinatie van zelfinzicht en online leren, is de Efteling. Marlieke van de Laar, Team Lead HR vertelt: “Bij de Efteling vinden we onze collega’s het allerbelangrijkst. Zij maken immers elke dag het verschil voor onze gast. Dát hoeven we ze niet te leren. Wanneer collega’s zich verder willen ontwikkelen, helpen we ze graag. De assessments zijn een fijn hulpmiddel als startpunt voor verdere persoonlijke ontwikkeling. Ze vormen een goede toevoeging op het huidige aanbod van GoodHabitz.”

Milan Hofmans, Country Director Nederland bij GoodHabitz, zegt: “Onze online trainingen hebben de markt van online leren veranderd. De ambitie is nu om met assessments hetzelfde te bereiken. Ons doel is om het imago van assessments te veranderen en de toegevoegde waarde van zelfinzicht voor iedereen beschikbaar maken.”

###

Over GoodHabitz

Het leven is één groot leerproces. Daar draagt GoodHabitz graag een pixeltje aan bij door het aanbieden van de meest aantrekkelijke, werkgerelateerde online assessments en trainingen in de markt. GoodHabitz doet er dan ook alles aan om persoonlijke ontwikkeling zo eenvoudig, laagdrempelig en leuk mogelijk te maken. Voor iedereen. Dat is goed voor het werkgeluk en zelfvertrouwen van werknemers, maar ook voor de organisaties waar zij werken. Het van oorsprong Nederlandse bedrijf is inmiddels actief in meer dan 15 landen wereldwijd en heeft meer dan 2500 mkb- en enterprise klanten in de meest uiteenlopende branches.

Lees meer op www.goodhabitz.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht