Industry Wire

Geplaatst door Groupon

Groupon kiest Whizpr voor PR in Nederland

Wageningen, 1 oktober 2015Groupon gaat in zee met Whizpr, expert op het gebied van PR, contentcreatie en digital marketing. De activiteiten van Whizpr richten zich op het vergroten van de naamsbekendheid van Groupon als marktleider op het gebied van dealsites. Naast persrelaties en advies over content zal Whizpr zich bezighouden met het ontwikkelen van publiciteitscampagnes. Social media is hiervan een vast onderdeel. De activiteiten zullen erop zijn gericht Groupon te positioneren als dé plek waar consumenten een breed scala aan kwalitatieve diensten en producten kunnen kopen waarmee ze bijzondere ervaringen kunnen opdoen, voor iedere gelegenheid.

“We hebben voor Whizpr gekozen vanwege de creativiteit die ze lieten zien bij de ontwikkeling van campagnes en de goede klik met het team. Whizpr is een bedrijf dat een vernieuwende en brede kijk heeft op PR voor zowel de consumenten- als b2b-markt. Daarnaast zijn ze goed in het meten van de ROI van hun campagnes, wat voor ons belangrijke managementinformatie is”, zegt Lilian Doets, Head of Communications bij Groupon Nederland.

Annerieke Reulen, algemeen directeur/mede-eigenaar van Whizpr, verheugt zich eveneens op de samenwerking: “Groupon is een geweldig A-merk om toe te mogen voegen aan ons klantenportfolio. Het bedrijf wil graag in hun communicatie meer nadruk leggen op het bredere aanbod en veranderde positionering. Door onze jarenlange ervaring met online merken als Google, YouTube, Marktplaats, Expedia en Coosto kijken we ernaar uit samen met het Groupon-team verder aan het merk te bouwen en meer consumenten en bedrijven voor Groupon te interesseren.”

Het Groupon-team bij Whizpr bestaat uit de Account Managers Rinske van den Bos en Valentijn Bouman en Online Marketeer Daphne Groenhard. Kees Verheij is als Account Director van de business unit Online eindverantwoordelijk.

—-

Over Whizpr
Whizpr is een PR, Content en Digital Marketing bedrijf dat lifestyle-, business tech- en online merken helpt met het bouwen en managen van hun reputatie. Voor meer informatie kijk op www.whizpr.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht