Geplaatst door LHMW BV

GSMWEB neemt belang in laathetmeweten.nl

Sinds kort zijn ook de aanbiedingen van lokale winkels toegevoegd. Alle aanbiedingen worden overzichtelijk getoond en er kan gezocht worden op specifieke aanbiedingen. In het najaar van 2010 komt er een applicatie voor onder andere de iPhone. Met deze applicatie kan men direct zien welke aanbiedingen er in een bepaalde regio zijn. Tijdens het winkelen kan men direct bekijken welke winkel in de buurt de beste aanbieding heeft.

“Veel mensen oriënteren zich op internet maar kopen uiteindelijk in de winkel”, zegt Joost Bruining, oprichter en eigenaar van GSMWEB. Op laathetmeweten.nl heeft de consument meteen inzicht in alle aanbiedingen in regio, stad of dorp. Het MKB kan hierdoor op een zeer efficiënte wijze zijn aanbiedingen direct onder de aandacht brengen.

De website wordt specifiek ingezet voor het MKB met een fysieke winkel. Het gaat dan onder andere om de dagelijkse boodschappen, producten voor in en om het huis, bruingoed en witgoed. “Het MKB heeft belang bij juist de mensen die hun aankoop willen doen in een ‘echte’ winkel. En laathetmeweten.nl is een marktplaats voor aanbiedingen in deze winkels”, aldus Bruining. De lokale ondernemer kan onbeperkt aanbiedingen plaatsen.

Het deelname bedrag in de vorm van een abonnement wordt bewust laag gehouden om het platform voor alle MKB- ondernemers toegankelijk te maken. “Ik verwacht dat er veel gebruik gemaakt gaat worden van deze mogelijkheid”, zegt Ron Emmerink, director Marketing & Sales van laathetmeweten. “In vergelijking met een advertentie of ‘zoekertje’ in de krant bieden wij de unieke mogelijkheid direct een aanbieding on-line te zetten”. Er zijn al verregaande onderhandelingen over samenwerking met landelijke organisaties om het MKB en de consument gebruik te laten maken van deze dienstverlening.

laathetmeweten.nl is een onafhankelijke en gratis website voor het vinden en vergelijken van aanbiedingen. De informatie op de website is actueel en makkelijk toegankelijk. Recentelijk is de site geheel vernieuwd, en is het bijhouden van aanbiedingen uit de reclamefolders verleden tijd. laathetmeweten.nl toont alle aanbiedingen in een neutraal formaat. Daarmee is de website uniek in opzet en gebruiksvriendelijk voor zowel consument als MKB ondernemers.