Geplaatst door Infor

Hartridge kiest Infor CloudSuite Industrial als onderdeel van zijn moderniseringsprogramma

Barneveld, 21 november 2017 – Infor, een leverancier van branchespecifieke cloudapplicaties, maakt bekend dat Hartridge, een leverancier van diesel testapparatuur een upgrade naar Infor CloudSuite Industrial heeft uitgevoerd. De upgrade maakt deel uit van een moderniseringsprogramma waarbij legacy-systemen en servers uitgefaseerd worden.

De bestellingen bij Hartridge kunnen complex zijn en sterk verschillen. Meestal start de ordercyclus met een grondige analyse van de eisen en behoeften van de klant. Daarna wordt op basis van de grootte en complexiteit een of meer schema’s voorgesteld. Zodra het definitieve ontwerp is vastgesteld, wordt het voorstel snel naar productieactiviteiten vertaald om te voldoen aan strikte leveringstermijnen. Infor CloudSuite Industrial zorgt ervoor dat alle informatie rond een bestelling – van orderbeheer, projecten en productieplanning tot aftersales support – via een enkele interface bekeken kunnen worden.

“Innovatie bevindt zich in het hart van ons bedrijf en is belangrijk voor onze toekomst. Wij zijn dan ook continu op zoek naar mogelijkheden om onze productkwaliteit te verbeteren en productiekosten te verminderen,” licht Anton Hobbs, Business Systems Manager bij Hartridge, toe. “Na Infor SyteLine meer dan zeven jaar gebruikt te hebben, was de overstap naar de nieuwste versie van deze software een gemakkelijke keuze. Het maakt deel uit van ons moderniseringsprogramma en zal de efficiëntie en productiviteit verbeteren, evenals de inzichten die we nodig hebben om verder te groeien.”

“De volgende fase van het project is gericht op training om de mogelijkheden van het gebruik van een uitgebreid ERP-systeem, zoals Infor CloudSuite Industrial, te maximaliseren. Dit omvat ook extra functionaliteiten om document management te ondersteunen en mogelijk Quality Management-software om de voordelen die we nu al zien te bevorderen,” vervolgt Hobbs.

“Voor bedrijven die te maken hebben met complexe waardeketens, continue productlanceringen, complexe productconfiguraties en een steeds kortere levenscyclus, is een platform dat dit probleemloos en zonder handmatige interventie kan beheren een absolute must,” aldus Phil Lewis, VP Global Solution Consulting, Infor. “Infor CloudSuite Industrial bevat branchespecifieke mogelijkheden om precies deze functionaliteit te leveren, waardoor meer tijd overblijft voor de kerntaak van innovatie.”

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.