HEKS’NKAAS® start YouTube-serie: Hoe Borrelt Nederland?

De Nederlandse smeerdip HEKS’NKAAS® introduceert een nieuwe YouTube-serie waarbij zij een kijkje nemen in het leven van de Nederlandse borrelaar. Het kanaal gaat in september van start op YouTube, waarna wekelijks een nieuwe aflevering te zien is. De productie is in handen van social marketingbureau C2B.
“HEKS’NKAAS® zet zich op allerlei manieren in om haar fans meer magische borrels te laten beleven. Na een landelijke Borreltest, opstellen van een Borrel Bucketlist en een WhatsApp borrel-service kon een YouTube serie niet uitblijven”, aldus Karla van ’t Hag, Brand Manager HEKS’NKAAS®.
Na een spannende zoektocht naar de presentatoren voor de serie zijn Mark Simoons en Jantien Euwe na een uitgebreide selectieprocedure bekroond tot het magische presentatieduo. HEKS’NKAAS® volgt hen deze zomer wanneer zij in een HEKS’NKAAS® oldtimer door Nederland trekken om de borrelfans te laten zien hoe er in Nederland wordt geborreld. Daarbij zullen influentials Chickslovefood.com en Gewoon wat een studentje ’s avonds eet met het duo meekijken. Zo gaan zij langs bij de VIP-première van Absolutely Fabulous in Tuschinski, een gamefestival en een camping, maar laten zij ook zien hoe er geborreld wordt tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, bij de introductieweek van de Leidsche studenten en tijdens het Zoo’n Zoo’mer Food Festival in Dierenpark Amersfoort. Naast een online verslag van deze borrels toetst het duo ook de kennis van de borrelaars aan de hand van een borrelquiz.
Foto: Robin Kamphuis
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.