Industry Wire

Heppie gebruikt Adyen Shuttle voor inzameling tijdens Webwinkel Vakdagen

Stichting Heppie, die vakanties en weekenden organiseert voor kwetsbare kinderen, staat samen met Adyen, de specialist in wereldwijde omnichannel betalingen, op de Webwinkel Vakdagen in Utrecht.

Tijdens de beurs zamelt de NGO geld in door Heppie-kaarten te verkopen met de Shuttle, de mobiele chip- en PIN-oplossing van Adyen. Twee door kinderen getekende en afgedrukte kaarten vormen samen met drie vrolijke Heppie-kaarten een setje, dat voor 5 euro wordt verkocht op de WWV. De Shuttle maakt via Bluetooth een verbinding met een mobiel apparaat, waardoor Heppie donaties ter plekke via PIN-betalingen kan accepteren.

Heppie gebruikte de mobiele PIN al eerder tijdens haar Heppie View-evenement. Tijdens dit evenement stelde de Alticom-mediatoren in Lelystad haar deuren open voor het publiek, dat bij wijze van uitzondering een rondleiding kreeg in de normaal afgesloten toren. Bezoekers konden ter plekke een toegangsticket kopen, waarbij ze de mogelijkheid hadden om te pinnen met de Adyen Shuttle. Eerder konden alleen op voorhand via de website van Heppie kaartjes gekocht worden.

Nina Schmitz, directeur van Heppie, is blij met de mogelijkheid om fondsen te werven tijdens de WWV en met de Adyen Shuttle. Ze vertelt: “We zijn volledig afhankelijk van giften en donaties. Activiteiten zoals tijdens de Webwinkel Vakdagen helpen ons om fondsen te verzamelen, waarmee we kwetsbare kinderen een leuke tijd kunnen bezorgen. Het prettige aan de Shuttle bij het inzamelen is, dat het snel werkt en zeer gebruiksvriendelijk is. Bovendien is het veilig. Het gedoneerde geld staat direct op de rekening van Heppie, geen ‘gedoe’ dus met contant geld en alle risico’s van dien.”

Roelant Prins, CCO bij Adyen, heeft veel waardering voor het werk dat Heppie doet. “Ze zetten zich volledig in om kinderen die in een moeilijke positie zitten, mooie herinneringen mee te geven. We zijn blij dat we daar met onze Shuttle en deze campagne een steentje aan kunnen bijdragen.”

Over Adyen

Het Nederlandse bedrijf Adyen is een specialist in wereldwijde omnichannel betalingen. Het Adyen-betaalplatform ondersteunt alle relevante verkoopkanalen, waaronder online, mobiel en POS. Tegelijk helpt Adyen bedrijven bij het verhogen van hun omzet, kostenreductie en risicomanagement. Het zeer schaalbare platform kan compleet worden aangepast aan de behoeften van de klant.

 

De oplossing van Adyen biedt momenteel ondersteuning voor meer dan 250 lokale betaalmethoden en 187 transactievaluta die verspreid over zes continenten worden gebruikt. Hierdoor is Adyen de ideale partner voor online en mobiele merchants die internationaal willen uitbreiden. Adyen werkt samen met een groot aantal wereldwijde klanten, waaronder Groupon, Indiegogo, Wix, TomTom, Graze, Farfetch, Badoo, SoundCloud, Mango, KLM, CityJet, i-Parcel, PhotoBox, Lebara en Vodafone . Het hoofdkantoor van Adyen is gevestigd in Amsterdam, met kantoren in San Francisco, Boston, Londen, Parijs, Berlijn, Stockholm, Sao Paolo en Singapore. Raadpleeg voor meer informatie www.adyen.nl.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht