Industry Wire

Geplaatst door Hillenaar

Hillenaar wint Abri concessie Nijmegen

LEIDERDORP / NIJMEGEN – Met ingang van 2019 exploiteert Hillenaar Outdoor 415 reclamevakken en zeven digitale schermen in Nijmegen. Dat heeft de buitenreclame exploitant vandaag bekend gemaakt. De vakken zijn verdeeld over Abri’s (190), windschermen (10) en kiosken (9). Hillenaar is de snelst groeiende outdoor onderneming in Nederland. ,,Nijmegen is een belangrijke stad met ruim 175.000 inwoners”, zegt CEO Jeroen Hillenaar. ,,Het is daarmee een fantastische aanvulling op ons netwerk.”

Hillenaar Outdoor groeit gestaag uit tot een belangrijke speler op de markt. In korte tijd heeft het bedrijf een waardevol en veelzijdig netwerk opgebouwd. ,,Nijmegen vormt echt een mijlpaal”, vervolgt Hillenaar. ,,Het is één van de belangrijkste steden in het Oosten van Nederland. Met het winnen van deze concessie markeren we een grote stap in de ontwikkeling van het bedrijf. Het illustreert bovendien onze ambitie. Die ambitie is niet simpelweg groeien, maar uitbreiden op een relevante manier. Duurzaam, innovatief en op basis van zinvol bereik voor adverteerders.” Nijmegen is wat dat betreft een schoolvoorbeeld, aldus de CEO. ,,De Abri’s zijn duurzaam ontwikkeld en voldoen aan de strengste milieueisen. Dat is belangrijk voor ons. Daarnaast moeten de objecten van toegevoegde waarde zijn voor zowel regionale als landelijke adverteerders. Dat is in deze stad absoluut het geval. We combineren analoge panelen met digitale schermen en de objecten bevinden zich op absolute A locaties. Adverteerders kunnen we dus maatwerk bieden. Voor elk budget. Zowel landelijke partijen die Nijmegen in een nationale campagne willen meenemen als het MKB kunnen bij ons terecht.” Hillenaar is trots op de stappen die zijn bedrijf maakt. ,,We zijn eind 2017 gestart en exploiteren inmiddels een groot netwerk. Het einde is bovendien nog niet in zicht.”

Digitale innovatie

Hillenaar biedt onder meer Abri’s, digitale Reclamemasten langs snelwegen, Billboards en een speciaal jongeren netwerk aan. ,,Digitale innovatie blijft in dat kader een belangrijke focus”, benadrukt Hillenaar. ,,Het gaat daarbij om forse investeringen dus we zijn zeer kritisch als het gaat om het plaatsen van nieuwe objecten. Bereik en impact moeten optimaal zijn voor onze adverteerders. Een speciale afdeling binnen Hillenaar houdt zich hier dagelijks mee bezig.”  Onder meer de nieuwe digitale Reclamemast bij Schiphol is daar een voorbeeld van. ,,Deze mast bevindt zich langs één van de drukste verkeersaders van Nederland. Het scherm is groot, verzekert adverteerders van effect en van een enorm relevant bereik. Dat is waar we ons met Hillenaar mee willen onderscheiden. Maatwerk. Met minimaal budget maximaal resultaat bewerkstelligen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit.” Naast de concessie in Nijmegen en de digitale Reclamemast bij Schiphol breidde Hillenaar de afgelopen maanden uit met onder meer een mega object langs de A20 in Rotterdam, digitale panelen in Amsterdam, Diemen en Den Bosch en Abri’s in de provincie Groningen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht