Hoeveel koopt Sinterklaas dit jaar online?

Vorig jaar leverde de Sint online retailers 47% extra omzet op. Hoeveel zal er dit jaar online gekocht worden rond de feestdagen? De jaarlijkse enquête van Thuiswinkel.org naar de verwachtingen van de Sinterklaas- en Kerstverkopen 2014 komt er weer aan. GfK zal dit onderzoek uitvoeren onder onze leden. Een aantal leden ontvangt daarom volgende week een vragenlijst van GfK. Graag vragen wij alvast jouw medewerking.

Jaarlijkse enquête

Komende week houdt Thuiswinkel.org haar jaarlijkse enquête naar verwachtingen en resultaten van de online omzet van Sinterklaas- en kerstverkopen 2014. Deze jaarlijkse enquête wordt uitgevoerd door GfK onder de leden van Thuiswinkel.org. Bij het onderzoek worden leveranciers van diensten buiten beschouwing gelaten. Een selectie van onze leden ontvangt volgende week een vragenlijst van GfK. De verwachtingen voor het Sinterklaasonderzoek worden begin december 2014 bekend gemaakt. De resultaten van het kerstonderzoek worden half december 2014 bekend gemaakt.