HORNBACH gaat op zoek naar de beste Klusbus van Nederland

Vanaf vandaag gaat HORNBACH op zoek naar de beste Klusbus van Nederland. De campagne is een ode aan de klusbus. Waar de fanatieke thuisklusser een schuur heeft, gaat er voor de professional niets boven de eigen klusbus, zegt Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Bouwmarkt Nederland.
Volgens Post is het hoog tijd om de klusbus in de schijnwerpers te zetten. “Dagelijks zien we honderden exemplaren voorbijkomen in onze drive-ins. Het is vaak een magazijn op wielen; vol handige snufjes en efficiënt ingedeeld voor al het gereedschap.” De klusser met de meeste stemmen mag zijn of haar bus ‘Klusbus van het jaar 2019’ noemen. Naast eeuwige roem krijgt de winnaar een professionele fotoshoot voor zijn of haar trots op wielen om de onderneming een impuls te geven.
De campagne is bedacht en ontwikkeld door social content bureau Blauw Gras. Volgens Erik Wiese, strategy director, is het een campagne recht in het hart van de doelgroep. “HORNBACH laat zien dat het de profi-klant als geen ander begrijpt en serieus neemt.” In de vestigingen wordt de doelgroep al op zijn wenken bediend, maar nu krijgt het dus ook online de aandacht die het verdient. “Bovendien sluit de campagne naadloos aan op de huidige najaarscampagne ‘De ochtend is van ons’ die zich ook richt op de professionele klusser.”
De video vormt het startschot van de campagne en is zichtbaar op de verschillende online kanalen van HORNBACH en in de vestigingen. Vanaf vandaag kan iedereen zijn of haar klusbus nomineren voor de titel ‘Klusbus van het jaar’. Na de selectie door de vakjury, bepaalt het publiek de winnaar.
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Maarten Post en Ton Verhoeven
Concept & Productie: Blauw Gras
PR-bureau: Van Hulzen Communicatie
Regisseur: Niels Bourgonje
Fotograaf: Marc van Oene
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.