Industry Wire

Geplaatst door HP

HP versimpelt gebruikerservaring aanzienlijk met nieuwe IT service broker producten

HP kondigt aanzienlijke updates aan voor HP Propel en HP Service Anywhere. Deze producten transformeren de manier waarop bedrijven IT-services en applicaties toepassen, leveren en beheren. De diensten versimpelen de levering van applicaties en services aan werknemers, gebruikers en partners. Bovendien kunnen de kosten, complexiteit en veiligheid in organisaties beter worden gemanaged dankzij deze producten.

HP Propel en HP Service Anywhere zorgen er samen voor dat IT-afdelingen transformeren van een reactieve en tactische rol naar het handelen als een strategische ‘service broker’. Dit biedt werknemers de kans om nieuwe applicaties en services te gebruiken waar en op welke manier dan ook. Zo kunnen ze optimaal meedoen in deze kenniseconomie.

HP Propel en HP Service Anywhere geven ‘IT as a Service Broker’ kracht
Tegenwoordig heeft iedere organisatie te maken met een wildgroei aan informatie en applicaties. De snelheid van het zakendoen en het gemak en de beschikbaarheid van nieuwe cloud applicaties heeft geleid tot een wildgroei aan keuzes voor de hele organisatie.

Werknemers zijn gefrustreerd door de complexe en gesloten aard van IT-service catalogi en het gebrek aan geïntegreerde selfservice opties. Doorgaans vinden zij het makkelijker om zelf aan te schaffen wat zij nodig hebben, maar daardoor neemt de complexiteit toe, zijn er moeilijk in de hand te houden kosten en veiligheidsrisico’s voor de organisatie.

HP Propel en HP Service Anywhere richten zich op deze uitdagingen met behulp van mobiel, cloud, big data en social networking technologie. Hiermee wordt de manier waarop de IT-afdeling, service en apps leveren geautomatiseerd, georkestreerd en getransformeerd.

HP Propel levert een makkelijk te gebruiken selfservice en ‘one-stop shopping’ voor eindgebruikers via een gepatenteerde Service Exchange. Via de publieke cloud, de private cloud en services op locatie is de Service Exchange toegankelijk voor eindgebruikers. Dit gaat van simpele gebruikerstoegang en identiteitsvoorzieningen tot applicatielevering en de aanschaf van apparatuur en ook tot een cloud gebaseerde ontwikkelomgeving en micro-service voorzieningen. Hierdoor maakt IT gebruik van een hybride infrastructuur en kan men acteren als een service broker die applicaties en services aggregeert vanuit meerdere bronnen binnen en buiten de organisatie. Bovendien worden ze beschikbaar gemaakt voor eindgebruikers in een moderne, gepersonaliseerde en intuïtieve interface.

HP Propel is volledig geïntegreerd met HP Service Anywhere, een SaaS gebaseerde service managementoplossing aangedreven door het HP Haven big data analyseplatform en sociale selfservice mogelijkheden. HP Service Anywhere voorziet de gehele service-ervaring van big data analyses, wat resulteert in een nauwkeurige en sociale gebruikerservaring en een efficiënte en productieve analyseomgeving. Eindgebruikers krijgen hierdoor de services, de apps en ook de ondersteuning die zij nodig hebben.

Beschikbaarheid
HP Propel 2.0 is nu beschikbaar. De nieuwste versie van HP Service Anywhere is 30 augustus 2015 gelanceerd. Een gratis proefversie voor 30 dagen is beschikbaar door te registreren op www.hp.com/go/servicedesk.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht