Hästens kiest ZenithOptimedia Nederland

Hästens heeft ZenithOptimedia geselecteerd als haar mediabureau om alle activiteiten te verzorgen op het gebied van paid, owned en earned media. Deze opdracht omvat zowel de merkcampagne als de support voor alle retailcommunicatie.
“Het merk Hästens heeft een fantastische brand story te vertellen”, aldus Thomas van der Kallen, Vice President Global Sales, Hästens. “Hästens garandeert een goede nachtrust en een goede nachtrust reinigt de geest. Dit draagt bij aan een betere gezondheid en meer energie in het leven. De krachtige owned first strategie van ZenithOptimedia stelt ons in staat om onze brand story te delen met iedereen die gezondheid belangrijk vindt.”
Linda Boks, CEO van ZenithOptimedia, is trots dat wederom het meest prestigieuze merk uit een categorie kiest voor de effectieve advisering van ZenithOptimedia. “ZenithOptimedia behartigt al de belangen van high-end merken en zo de category leaders in de categorieën personenwagens, koffie, persoonlijke verzorging & lifestyle en luchtvaartmaatschappijen. Het is mooi dat we er met Hästens weer zo’n top merk bij hebben.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.