Industry Wire

Geplaatst door Huislijn.nl

Huizensite Huislijn.nl lanceert nieuw advertentiemodel voor makelaars

Makelaars op de huizensite Huislijn.nl kunnen zelf advertenties gaan plaatsen bij hun woonaanbod. Op deze manier ontstaat er een interessant verdienmodel voor makelaars. Lokaal online adverteren is een groeiende markt, door het lokale zoekgedrag op Huislijn.nl kan hier goed op worden ingespeeld. Veel makelaars hebben relaties voor wie het interessant is om te adverteren in de doelgroep huizenzoeker.

Naast dat de inkomsten voor de makelaar zijn, biedt het ook een voordeel dat de makelaar grip heeft op wie er rond zijn woonaanbod adverteert. Naast het advertentiemodel krijgt de makelaar ook de mogelijkheid om zich optimaal te presenteren aan huizenzoekers door het inzetten van social media – zo wordt zijn twitterbox bij al zijn aanbod geplaatst, is er een directe link naar zijn Facebookpagina en LinkedIn profiel – en krijgen zijn logo en kantoorgegevens een prominente plaats.

De eerste makelaars presenteren inmiddels met succes op deze manier het woonaanbod op Huislijn.nl.

Meer informatie over dit concept: http://www.huislijn.nl/info/makelaarcentraal/

Over Huislijn.nl
Met 600.000 bezoekers per maand behoort Huislijn.nl tot de grootste huizensites van Nederland. Al ruim 2.000 makelaars hebben gekozen om het woonaanbod te presenteren op Huislijn.nl. Door de samenwerking met onder andere Pararius, DirectWonen en Rotsvast is Huislijn.nl ook een sterke speler in het huursegment. Aangevuld met het nieuwbouwaanbod van Niki is Huislijn.nl een complete huizensite voor consumenten die op zoek zijn naar een ander huis.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht