Industry Wire

Hunkemöller kiest voor UM

Hunkemöller heeft besloten haar media-account onder te brengen bij mediabureau Universal Media (UM). Zij nemen het account over van Havas. UM werkt inmiddels aan de nieuwe campagnes van Hunkemöller, zoals Fashion Fever, Bra Party en de huidige Swim campagne. UM Nederland coördineert tevens de inzet in landen als Duitsland, België en Denemarken via de UM kantoren in die markten.

Laura Breuk, Head of Marketing & Communications Hunkemöller “Samen met UM verwachten wij verder te kunnen bouwen aan de global brand Hunkemöller. We zijn inmiddels uitgegroeid tot een omnichannel business met een grote focus op internationale expansie. De expertise en global approach van UM zullen bijdragen onze ambitieuze strategie te verwezenlijken”

Rik Ruts, Managing Director van UM “Wij zijn ontzettend trots dat wij in Nederland en internationaal voor Hunkemöller mogen werken. Wij willen bijdragen aan de snelle groei van dit retail- en modemerk door onze strategieën en plannen te baseren op echte inzichten in de doelgroep, merk en categorie en die te verbinden aan relevante ideeën en media- oplossingen. En door snel en flexibel te opereren in de dynamische retail-omgeving.

Over UM
UM werkt o.a. voor ABN AMRO, Coca-Cola, Staatsloterij, BMW, NUON en War Child en maakt als Mediabureau deel uit van IPG Mediabrands. IPG Mediabrands Benelux is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland en België onder vallen; UM, Initiative, BPN, Cadreon, Reprise, Spring Creek, Orion, MagnaGlobal en Marke

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht