hybris opnieuw gekwalificeerd als een ‘Leader’ in Gartner Magic Quadrant

hybris Software, ’s werelds snelst groeiende leverancier van commerceplatforms, is voor het tweede achtereenvolgende jaar genoemd als een ‘Leader’ in Gartners Magic Quadrant for E-Commerce, dat op 8 mei is verschenen. hybris heeft deze kwalificatie te danken aan de verdere versterking van zijn leiderspositie als onafhankelijk aanbieder van e-commerce en omni-channel oplossingen, na de stormachtige groei die het bedrijf in 2011 doormaakte.
“Gezien de omvang van onze twee grootste concurrenten, geloven we dat onze positie in het rapport bevestigt dat hybris de meest aansprekende e-commerce- en omni-channel-oplossing levert die er op de markt is,” zegt Ariel Luedi, CEO van hybris. “'Zowel onze grotere concurrenten als kleinere leveranciers hebben moeite om met ons te wedijveren op prestaties, waarde en functionaliteit. In de komende twaalf maanden zijn we van plan om ons marktaandeel verder te vergroten en voort te borduren op de winst die we in 2012 geboekt hebben.”
Een passage uit het rapport van Gartner: "Organisaties richten zich vooral op het optimaliseren van hun e-commerce-applicatieportfolio’s, door B2B-en B2C-applicaties te consolideren op één gemeenschappelijk platform, waarmee ze voorzien in de behoeften van B2B- en B2C-klanten. Bedrijven zijn kritisch in hun evaluatie en geven steeds meer de voorkeur aan platforms die de eisen van zowel B2B als B2C ondersteunen. B2B-e-commerce komt steeds dichter in de buurt van de B2C-ervaring: zakelijke klanten willen een dynamische catalogus, mogelijkheden voor het doen van aanbevelingen en een persoonlijke benadering, vergelijkbaar met of zelfs beter dan hetgeen ze gewend zijn van hun favoriete consumentensites. Hightech- en productiebedrijven, zakelijke, medische en financiële dienstverleners creëren e-commercesites om de directe of indirecte verkoopervaring na te bootsen of zelfs te vervangen, zodat ze hun klanten dag en nacht online van dienst kunnen zijn."
De volledige bronvermelding van het genoemde Gartner-rapport luidt:
Gartner, Inc. “Magic Quadrant for E-Commerce”, door Gene Alvarez, Praveen Sengar & Chris Fletcher, 8 mei 2013.
Een exemplaar van het Gartner-rapport is te downloaden via: www.hybris.com/gartner-2013
Over de Magic Quadrant-rapporten
Gartner beveelt geen leveranciers, producten of diensten aan in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen te kiezen voor de leveranciers met de hoogste ratings. De onderzoekspublicaties van Gartner bevatten meningen van onderzoekers van Gartner, die niet dienen te worden beschouwd als feitelijke verklaringen. Gartner is niet verantwoordelijk voor expliciet of impliciet in dit onderzoek gegeven garanties, met inbegrip van alle garanties op verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Over hybris
hybris helpt organisaties wereldwijd bij het verhogen van de verkoop van goederen, diensten en digitale content via ieder touchpoint, kanaal en apparaat. hybris biedt OmniCommerce: hoogwaardige master datamanagement- en geïntegreerde commerce-processen die organisaties in één oplossing inzicht geven in hun klanten, producten en orders en daarnaast klanten inzicht biedt in de organisatie. hybris’ omni-channel software is ontwikkeld op één platform, gebaseerd op open standaarden en geschikt voor ondersteuning van onbegrensde innovatieprocessen en het realiseren van een efficiënte TCO. Daarnaast is het platform schaalbaar en breed inzetbaar, waardoor organisaties in de toekomst geen ander commerce-platform meer nodig hebben. De software is verkrijgbaar on-premise, on-demand en als managed service en biedt organisaties van elke omvang maximale flexibiliteit. Ruim 500 organisaties wereldwijd kozen al voor hybris, wereldwijd B2B merken zoals W.W. Grainger, Rexel, Thomson Reuters en 3M, evenals consumentenmerken, waaronder Starbucks, Bridgestone, P&G, Levi’s, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Espresso en Lufthansa. hybris heeft wereldwijd vestigingen in 15 landen wereldwijd. hybris is the future of commerce. Kijk voor meer informatie op: www.hybris.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.