Icemedia lanceert Buddybooster

Icemedia introduceert Buddybooster, een reeks gestandaardiseerde Facebook campagnes, die een hoge merkbeleving bieden tegen lage kosten en binnen een dag live kunnen worden gezet. Buddyboosters werken op alle devices, dus zowel desktop, tablet en mobile.
Buddies staan synoniem voor fans van je merk. Icemedia gelooft in de kracht van buddies. Ieder merk heeft ze en kan ze activeren met behulp van social media. Hoe meer buddies, hoe meer groei van je merk. Daarom:
Boost your buddies, boost your brand!
Waarom zou je je buddies boosten? Uit onderzoek van IAB blijkt dat 90% van de consumenten merken aanbevelen na interacties via social media. Buddybooster is de oplossingen om effectief relevante interacties te creëren en daarmee gesprekken en aanbevelingen te stimuleren.
Op dit moment biedt Buddybooster zes verschillende Facebook apps: 60 Seconds Quiz, Photo Gallery, Invite & Win, Sample App, Tester App en Wheel of Fortune. Icemedia organiseert zowel het design als de implementatie. De kosten zijn €3,500 per stuk, all-in.
De eerste testen zijn zeer succesvol verlopen. Vooraanstaande merken zoals WNF, Sunweb, Nikon, Audax en Bilderberg hebben een buddybooster campagne geïmplementeerd:
Marlou van Campen, Senior Social Media Marketeer WNF:
“Ik ben enthousiast over de Buddyboosters van Icemedia. Naast het overbrengen van de boodschap heeft WNF met de 60 Seconds Amazone Quiz een database met leads gegenereerd.”
Thijs van Schothorst, MD Icemedia:
“Buddybooster is uniek. Het is de eerste social media oplossing die een kwalitatieve ervaring biedt tegen lage kosten, binnen 24 live kan staan, waarbij alle werkzaamheden uit handen van de marketeer worden genomen. Ik ben trots dat we dit hebben gerealiseerd!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.