Iedereen is een Contact Center!

Vanuit de gedachte dat iedere organisatie een klantgerichte, dienstverlenende organisatie is, introduceert Workstreampeople Anywhere365 Hosted Universal Contact Center (UCC). Deze cloudgebaseerde oplossing voor gebruikers van Microsoft Lync, Lync Online en Lync Office365 maakt geavanceerde contact center-functionaliteit beschikbaar voor organisaties van iedere omvang. Anywhere365 maakt gecompliceerde, dure en statische contact center-oplossingen overbodig.
Anywhere365 Hosted Universal Contact Center is een gebruiksvriendelijke, eenvoudig in te zetten contact center-oplossing die organisaties in staat stelt om het klantcontact to stroomlijnen en hiermee hun dienstverlening te verbeteren. De oplossing maakt het voor de front desk, de klantenservice, het salesteam en de helpdesk mogelijk om vanuit één dashboard voice, (web)chats en wachtrijen te managen en biedt uitgebreide rapportagetools.
Workstreampeople biedt Anywhere365 als hosted service aan, in samenwerking met clouddienstverlener Universal. De oplossing is beschikbaar vanaf ieder apparaat met een MS Lync client en wordt volledig beheerd, beveiligd en gemonitord door Universal.
Anywhere365 biedt een breed scala aan intelligente enterprise contact center-functionaliteiten, inclusief call recording, dialogue intelligence en integratie met bestaande PBX-systemen. Binnen het Universal Contact Center is het mogelijk om rollen, kennisgebieden, servicetijden en regels te definiëren, zodat klanten gegarandeerd direct met de meest geschikte persoon binnen de organisatie worden doorverbonden. Deze routering kan door organisaties zelf eenvoudig worden aangepast.
Als onderdeel van het UCC-platform bieden Workstreampeople en Universal voor de Front Office Anywhere365 Reception Attendant, een complete hosted receptiedienst binnen één gebruiksvriendelijke interface. De oplossing biedt onder meer de mogelijkheid om inkomende gesprekken te beheren, bellers te identificeren en integratie van CRM-systemen, Microsoft Exchange en SMS- en chat-diensten. In de interface is direct zichtbaar welke personen binnen de organisatie beschikbaar zijn en calls kunnen eenvoudig aan de juiste persoon worden doorverbonden via ‘drag & drop’ functionaliteit en contextuele informatie over eerder gevoerde gesprekken.
“Bij het Universal Contact Center draait het volledig om het automatiseren en intelligenter maken van processen. Er worden binnen veel organisaties nog heel veel onnodige telefoongesprekken gevoerd omdat zij hun communicatieprocessen niet op orde te hebben”, zegt Gijs Geurts, Managing Director van Workstreampeople. Door chat- en SMS-diensten, voice en CRM-systemen op slimme wijze te koppelen en hier business intelligence-toepassingen aan toe te voegen, kun je als organisatie je dialoogmanagement en hiermee je klantenservice sterk verbeteren en kosten reduceren. Hiervoor hoeft niet langer een dure, logge contact center-oplossing te worden geïmplementeerd. Een eenvoudig uit te rollen hosted cloud-oplossing biedt alles wat organisaties die hun klanten serieus nemen zoeken.”
“Workstreampeople en Universal zetten nu een streep door Legacy callcenter systemen”, zegt Alex van der Stam, Directeur van Universal IT B.V. “Door de beschikbaarheid van Anywhere365 vanuit de Universal Cloud is vanaf vandaag de business in control. De flexibliteit en controle binnen de Universal cloud maken ‘a touch of power’ waardoor klanten binnen 24 uur met hun contactcenter mobiel, veilig en volledig managed operationeel kunnen zijn.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.