Industry Wire

Geplaatst door Incentro

Incentro en Insocial vinden elkaar in partnership

Utrecht, donderdag 1 juli 2021 – Digitale dienstverlener Incentro sluit een partnership met Insocial. Met het platform van Insocial kan Incentro haar klanten inzicht geven wat de ervaringen zijn van hun eindgebruikers, zodat duidelijk is waar en hoe verbeteringen gemaakt kunnen worden.

De samenwerking tussen Incentro en Insocial is een logisch keuze, aangezien Incentro druk op zoek was naar meer manieren om impact op gebied van klantervaring te meten. Zowel online als offline. Niet ‘platte’ sales maar de impact rondom klantervaring staat voor Incentro centraal. Het platform van Insocial biedt de mogelijkheden om te achterhalen wat de gebruikerservaringen zijn.

Karsten Marijnissen, Lead Digitale Strategie bij Incentro: “Door het platform van Insocial te betrekken bij de oplossingen die we maken hebben we een uniek inzicht in de ervaringen zowel voor, tijdens en na het gebruik. Hierdoor kunnen we snel bijsturen op de meest gebruikelijke customer satisfaction KPI’s en weten we zeker dat we iets bouwen wat mensen blij maakt.”

Sjors Luiten, Commercieel Directeur bij Insocial: “Deze nieuwe samenwerking biedt veel mogelijkheden als het gaat om User Experience. Waar Incentro ervoor zorgt dat organisaties een uitstekende gebruikersbeleving kunnen bieden (denk aan goed werkende apps), zorgt Insocial ervoor dat de klanten van Incentro de prestaties van deze kanalen nog beter kunnen inzien.”

Over Incentro

Als digitale dienstverlener streeft Incentro ernaar om organisaties te helpen met het zetten van een digitale vervolgstap en maximaal succes te bereiken. Het uiteindelijke doel daarbij is om digitale transformaties te bewerkstelligen. In samenwerking met partners worden digitale oplossingen gecreëerd, die moeten leiden tot digitale transformaties.

Over Insocial

User Experience en digitalisering wordt een steeds groter onderwerp bij organisaties. Insocial zet je in om erachter te komen hoe kanalen presteren en wat de klant ervan vindt. Hierbij worden gerichte en impactvolle acties uitgevoerd door te luisteren naar de mening en de wensen van de klant.

Over Incentro

Als een digitale dienstverlener geloven wij in de kracht van verandering. We zorgen voor duurzame groei door het potentieel van onze medewerkers aan te wakkeren.

Samen met onze partners bouwen we geweldige digitale oplossingen. We weten precies hoe we moeten inspelen op de behoeften van onze klanten. Hier hebben we alleen lef, vakmanschap en gepassioneerde Incentronauten voor nodig. Zo creëren we digitale transformaties. Tegelijkertijd geven we ook om onze omgeving. In andere woorden, we nemen de verantwoordelijkheid voor onze voetafdruk. Het doel? Onze CO2-voetafdruk naar nul brengen voor 2025. Let’s embrace change.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht