Industry Wire

Incentro maakt Telfort-website klaar voor de toekomst

Amsterdam, 28 oktober 2014 – ICT-dienstverlener Incentro heeft in één jaar tijd de complexe ICT-omgeving van telfort.nl volledig vernieuwd. In nauwe samenwerking met Telfort realiseerde Incentro meer gebruiksgemak, personalisatie, wendbaarheid en meetbaarheid. Bovendien levert de nieuwe website Telfort verbeterde klanttevredenheid en lagere kosten op. Dankzij de nieuwe online omgeving kan Telfort beter inspelen op steeds veranderende klantbehoeften. Daarnaast is een stabiele en flexibele web-omgeving noodzakelijk om snel te kunnen meebewegen met innovaties.

Incentro werd ingeschakeld om de wensen van Telfort te realiseren en integreerde de deeloplossingen in het open en flexibele systeem GX WebManager. Dit leidde tot een kortere time-to-market en goede meetbaarheid van het verkeer op de website. Het is nu mogelijk om sneller te anticiperen op het gedrag van de bezoeker. Zo kunnen wijzigingen op de website binnen een uur worden doorgevoerd, terwijl dit voorheen een week in beslag nam. Klanten profiteren hierdoor van gepersonaliseerde en dus relevantere content. Bovendien verzorgde Incentro een mobiele versie van de website om de gebruiker tijdens zijn klantreis optimaal te kunnen bedienen.

“Normaal gesproken duurt zo’n exercitie jaren, maar bij de aanpak die voor ons gekozen is werden alle systemen blootgelegd en er werd aan meerdere projecten tegelijkertijd gewerkt”, vertelt Martine Husmann, directeur bij Telfort. “De korte lijnen met Incentro maakten dat het project vliegensvlug verliep. De mensen van Incentro zaten bij ons op kantoor, waardoor de onderlinge samenwerking erg goed ging. Binnen slechts 12 maanden hebben ze onze online omgeving klaargemaakt voor de komende vijf jaar. We zijn nu klaar voor de toekomst.”

Ook Coert Prins, Managing director Incentro en wereldreiziger, is enthousiast over de samenwerking: “De samenwerking met Telfort verliep heel vanzelfsprekend. We hoefden elkaar niet te overtuigen van elkaars gelijk en gingen direct dezelfde kant op. Door het snelle schakelen was het mogelijk deze grote transitie samen te realiseren.”

Toekomst
Het project is echter nog niet ten einde. De persoonlijke omgevingen, waar consumenten kunnen inloggen en hun eigen gegevens en geschiedenis kunnen inzien, zijn nu aan de beurt. De systemen voor mobiel en glasvezel worden samengevoegd en in één systeem gevat. Bij deze wijzigingen staan ook weer het gebruiksgemak, de meetbaarheid en de personalisatie centraal. Daarnaast worden bestaande verouderde systemen, en daarmee hoge beheerkosten, uitgefaseerd. Dit project zal begin 2015 gerealiseerd zijn.

—-

Over Incentro
Incentro is een ICT-dienstverlener die gespecialiseerd is in online dienstverlening, enterprise solutions en business intelligence. Incentro helpt organisaties informatie beter te laten renderen. Hiervoor draagt het bedrijf creatieve, vernieuwende maar vooral relevante oplossingen aan. Binnen Incentro staan specialisme, ambitie en geluk centraal. De ruim 200 specialisten van Incentro (Incentronauten) hebben een sterke passie voor wat ze doen. Incentro is niet voor niets al vier keer op rij uitgeroepen tot ‘Great Place to Work’.

Incentro werkt in Nederland onder andere voor ABN Amro, Telfort, gemeente Amsterdam en TomTom. Brandweer Amsterdam-Amstelland is in 2013 zelfs uitgeroepen tot de slimste organisatie van Nederland, mede door de inzet van Incentro. Incentro heeft vestigingen in Nederland, Spanje en Turkije. Kijk voor meer informatie op www.incentro.com en maak kennis met de #worldofIncentro.

Over Telfort
Telfort is het betrouwbare voordeelmerk in de telecommarkt. Telfort biedt zowel mobiele telefonie als internet, analoge, digitale tv als bellen voor thuis. Telfort richt zich op zowel consumenten als zakelijke klanten en biedt voordelige producten en diensten aan, zonder poespas. De producten worden aangeboden via Telfort winkels, telfort.nl, telefonisch via 0800 – 17 07 en in telecomspeciaalzaken. Telfort maakt gebruik van de netwerken van KPN. Sinds 2005 is Telfort een dochter van KPN.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht