Inergy verdubbelt capaciteit Cloud Analytics platform

Woerden, juli 2014 – Het gebruik van cloudoplossingen voor Business Intelligence (BI) neemt toe. Steeds meer bedrijven kiezen voor het gemak van online toegang tot data, reporting en geavanceerde analytics. Vanwege het groeiend aantal nieuwe klanten en de toename in gebruik door bestaande klanten, heeft Inergy de capaciteit van haar Cloud Analytics platform verdubbeld.

Inergy’s Cloud BI Services ontzorgt organisaties volledig op het gebied van business intelligence, analytics en data discovery. Vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week bewaakt Inergy de processen voor dataverzameling, data kwaliteit en rapportage. Zo hebben bedrijven op elk moment, vanaf elk willekeurig device toegang tot actuele gegevens en analyses. De vraag naar deze Cloud BI Services neemt toe en ook bestaande klanten maken er steeds intensiever gebruik van. Om aan de groei te kunnen voldoen en opti- male prestaties te blijven garanderen, besloot Inergy tot een stevige investering in het Cloud Analytics plat- form. “Wij geloven dat succes geen toeval is!”, vertelt Jankees Lampe, directeur van Inergy. “Het slim gebruiken en uitnutten van data en data gedreven werken leiden tot betere beslissingen en succes. Daarin worden we bevestigd door onze klanten. Zij zoeken een mogelijkheid om makkelijk en snel van start te gaan met business intelligence en analytics. Maar ze willen niet de investeringen en complexiteit die de vereiste infrastructuur met zich meebrengt. Onze Cloud BI Services zijn dan een aantrekkelijke optie. De klant kan zich focussen op haar eigen business en wordt op het gebied van BI en analytics volledig ontzorgd!”