Geplaatst door Infor

Infor Concierge krijgt gloednieuwe look & feel, biedt meer mogelijkheden en verrijkt klantervaring

Barneveld, 14 augustus 2019 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudsoftware, voorziet Infor Concierge, een krachtige self-serviceoplossing, van een aantal belangrijke updates. De oplossing biedt de klant holistische toegang tot relevante Infor-middelen en is samen met de Infor Customer Experience Board ontworpen, een groep klanten wereldwijd die nauw met Infor samenwerkt om de klantervaring van de verschillende Infor-producten te verbeteren. De nieuwste versie is zowel op de feedback van deze board als uitgebreid onderzoek gebaseerd om ervoor te zorgen dat het product aansluit op de wensen en behoeften van de klant.

“Infor Concierge werd uitgebracht toen ik er dagelijks mee ging werken,” aldus Kerry Davis, vice president North American Applications bij Herman Miller. “Ik vind het geweldig dat ik dingen op een plek kan vinden. Documentatie, contacten en verbeteringen zitten allemaal in een portal. Dit past bij mijn behoefte. En maakte mijn leerproces zoveel makkelijker!”

De nieuwe versie van Infor Concierge is intuïtiever dan ooit met een prachtige, opnieuw ontworpen gebruikersinterface en verbeterde mogelijkheden, waaronder volledige mobiele toegang, een gepersonaliseerde newsfeed, gestructureerd om relevante informatie rechtstreeks naar klanten te sturen, toegang tot Infor Services-projectdetails. Verder biedt het single sign-on voor de Infor Campus-trainingssite met online of door instructeurs geleide cursussen en gedetailleerde cursuscatalogi en zelfhulpgidsen die zijn samengesteld om klanten te helpen gemakkelijker door het systeem te navigeren.

“Infor Concierge is een geweldige landingspagina die een one-stop-shop biedt voor alle relevante Infor-gerelateerde informatie, zoals mijn belangrijkste contacten, incident- en kennisbeheer, de huidige productlijst, verlengingsdatums en informatie over geplande evenementen. Het maakt het leven zoveel gemakkelijker om op een-op-een-niveau met de organisatie om te gaan,” zegt Marianne Di Giallonardo, directeur Corporate Services bij Maroondah City Council.

Infor Concierge fungeert als de primaire gateway naar de Infor Support Portal en stroomlijnt de toegang tot meerdere Infor-systemen. Activiteiten worden overzichtelijk in een grafiek weergegeven, met toegang tot statusdetails en de mogelijkheid om in de kennisbank naar relevante artikelen te zoeken. De app bevat ook informatie over de product roadmap, zodat gebruikers direct kunnen zien welke richting Infor-oplossingen op gaan, quickviews en stemmogelijkheden voor productverbeteringen, productspecifieke opleidingsmogelijkheden en aanbevolen webinars.

“In onze drukke levens zijn er tegenwoordig zoveel websites en wachtwoorden om te onthouden, maar niet bij Infor Concierge. Het maakt niet uit of ik contact wil leggen met de community, mijn product wil verbeteren, een aanvraag voor support wil indienen of contact wil opnemen met mijn productmanager – Infor Concierge is de enige plek waar ik moet zijn,” zegt Don Fodor, directeur van IT, Exhibit Concepts Inc.

“Bij Infor is het stroomlijnen van klantervaringen een topprioriteit, wat wordt weerspiegeld in deze nieuwe versie van Infor Concierge. Het biedt klanten de tools die ze nodig hebben om relevante informatie over hun Infor-diensten en -oplossingen te vinden, zodat onnodige telefoontjes en e-mails tot het verleden behoren en ze zakelijke problemen sneller kunnen oplossen,” aldus Susan Beal, Chief Customer Officer van Infor. “Als de enterprise softwarepartner van onze klanten willen we ervoor zorgen dat elk contactpunt dat onze klanten met ons hebben waardevol is. We zijn blij om het nieuwe Infor Conciërge te mogen leveren.”

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 17.300 medewerkers en heeft 68.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

• 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 9 van de top 10 hightechbedrijven