Geplaatst door Arista Networks

Infradata benoemd tot Elite Partner van Arista Networks in Nederland

Infradata, leverancier van managed services en oplossingen voor cloudnetworking en security, is door Arista Networks benoemd tot Elite-partner voor Nederland. Deze samenwerking maakt het voor Infradata mogelijk cognitieve netwerkoplossingen te leveren, voor de datacenters en campusomgevingen van bedrijven, telecomoperators en cloudproviders.

Als Elite-partner kan Infradata haar klanten voorzien van Arista’s complete aanbod van switches, CloudVision en Arista EOS, uitgebreid met de toegevoegde waarde van jarenlange expertise en complementaire services. Zo combineert Infradata de modernste netwerktechnologie met de mogelijke kostenbesparingen die Arista’s switches, accessoires en onderhoudsservices opleveren.

Arista Networks is marktleider in cognitieve oplossingen voor de cloudinfrastructuren van vooral grote datacenters en campusomgevingen. Met CloudVision® en het geavanceerde Arista EOS® operating systeem voor netwerken, verlegt het bedrijf de grenzen van beschikbaarheid, flexibiliteit, automatisering en analytics.

“Het verheugt ons Infradata als Elite-partner te kunnen toevoegen aan Arista’s partnerprogramma”, zegt Ed Chapman, Vice President BD, Alliances & Channels van Arista Networks. “Infradata heeft zowel een omvangrijke loyale klantenkring als unieke complementaire services. Daarom geloven wij dat er grote synergie is tussen onze bedrijven, het productaanbod en de toekomststrategie.”

“Door Arista Elite-partner te worden kunnen wij de netwerkbehoeften van onze klanten nog beter invullen”, zegt Taimen Boumans, managing director van Infradata Nederland. “De variëteit van Arista’s producten en oplossingen stelt ons in staat om klanten een breder aanbod van technologie met meer toegevoegde waarde te leveren.”