Geplaatst door InStijl Media

InStijl Media gepromoveerd tot Gold Partner van SEOshop

Online reclamebureau InStijl Media te Eibergen kan zich sinds oktober Gold Partner noemen van SEOshop.

SEOshop is het snelst groeiende SaaS e-commerce platform van Europa. Hierdoor hoeft er vooraf niets geïnstalleerd te worden, omdat alle belangrijke integraties direct beschikbaar zijn in de online beheeromgeving.

InStijl Media heeft veel ervaring met het ontwikkelen van complete websites en webshops, waarbij gebruik gemaakt wordt van een eigen ontwikkeld CMS-systeem. Voor webshops maken ze gebruik van SEOshop. Daarnaast heeft het bedrijf heeft een eigen SEOshop-template ontwikkeld dat beschikt over vele technische hoogstandjes. Deze template staat momenteel zelfs op nummer 1 als best verkochte template van SEOshop!

Na een succesvolle samenwerking met SEOshop als Silver Partner, kan InStijl Media nu met trots zeggen aan de voorwaarden van het Gold Partnership te voldoen. Hiermee is dit bedrijf het eerste e-commerce bedrijf in Oost-Nederland die deze certificering heeft behaald!