Geplaatst door SyncForce B.V.

Integratie met Clang verhoogt veelzijdigheid SyncForce enquêtemodule

SurveyWorld is een online onderzoek- en evaluatietool waarmee snel en gemakkelijk vragenlijsten kunnen worden opgesteld en tegen lage kosten kunnen worden gedistribueerd via e-mail of een link binnen een website. Clang is een online marketingapplicatie, in de vorm van Software as a Service (SaaS), waarmee organisaties de online dialoog met klanten kunnen versterken en uitbouwen met behulp van doelgerichte, op de persoon afgestemde communicatie.

Optimalisatie
Dankzij de integratie kunnen in gepersonaliseerde e-mailcampagnes automatisch uitnodigingen voor enquêtes worden opgenomen. De persoonlijke informatie in de e-mail komt uit Clang. De resultaten van de vragenlijst worden weer teruggekoppeld naar Clang, zodat de klantinformatie verder verrijkt wordt en weer kan worden benut voor volgende campagnes. SyncForce en E-Village streven naar verder optimalisatie, waarbij het mogelijk wordt om vragenlijsten automatisch te laten genereren op basis van klantprofielen.

Feedback
Uiteraard staat het gebruik van de combinatie SurveyWorld en Clang ook open voor andere klanten van SurveyWorld of Clang. De mogelijkheden zijn vrijwel onbegrensd: op het juiste moment via een online enquête klanten verzoeken om feedback over bestelde artikelen (aangekomen, en zo ja, onbeschadigd?), of over algemene klanttevredenheid. Behulpvaardige klanten kunnen weer worden beloond met waardecoupons, die automatisch vanuit Clang worden verstuurd.

Over SyncForce en Surveyworld
SurveyWorld is een door SyncForce ontwikkeld online onderzoek- en evaluatietool. Met behulp van deze tool kunt u zelf snel, gemakkelijk en tegen lage kosten vragenlijsten opstellen en distribueren via e-mail en/of via een link binnen uw website. Bekijk de resultaten direct online of download deze naar Excel of Word.

SyncForce biedt een compleet enterprise softwareplatform (SaaS) voor organisaties waarmee de merkbelofte altijd en overal consistent wordt overgebracht. Het SyncForce Commercial Operations Management (COM) platform maakt marketing-, R&D- en salesactiviteiten inzichtelijk en efficiënt. Centrale beschikbaarheid van alle informatie en middelen rondom merken leidt tot consistente cross-mediapublicatie.

Het SyncForce platform bestaat uit: Brand Management, Innovation Management, Product Management, Marketing Resource Management (MRM), Channel & Sales Management, Talent & Skills Management, Customer Interaction Management.

Over E-Village en Clang
Clang® is de nieuwste oplossing van E-Village. Een Event Driven Marketing applicatie die net als
E-Messenger volledig via het web toegankelijk is. Alles wat u nodig heeft is een computer en een internetaansluiting. Clang combineert het beste van CRM, Campagne Management, Content en Design, Analyse en E-mail Marketing software in één superkrachtige en intuïtieve applicatie. Relevant communiceren met uw doelgroep – of het nou 100 of 1.000.000 mensen zijn – was nog nooit zo makkelijk!