Intelligente product aanbevelingen dragen bij aan de verhoging van het online succes van Mövenpick Wein

Zo worden de klanten getarged door specifiek op hen toegesneden product aanbevelingen. Een in december uitgevoerde vergelijkende test tussen intelligente en willekeurige productaanbevelingen toont aan dat een 8 keer hogere stijging van de omzet werd bereikt met intelligente product aanbevelingen dan met willekeurige product aanbevelingen, zoals ze voorheen ingezet werden bij Mövenpick Wein in de online winkel.
Over Unic
Unic ontwikkelt, ontwerpt en onderhoudt Internetgebaseerde oplossingen voor E-business en Enterprise Content Management. Unic is een toonaangevend E-business Solution Provider met vestigingen in Amsterdam, Zurich, Bern en Wenen.
Tot de kring van klanten behoren succesvolle opdrachtgevers zoals Bobcat, Coca-Cola, Credit Suisse, Bridgestone, HP, De Bijenkorf, Fabory, FREITAG, Hewlett-Packard, JURA, Mammut, Mövenpick, Schweizer Fernsehen, Sissy-Boy, Swisscom, Swiss Federal Railways, Swiss Post, Van Dijk Educatie.
http://magazin.unic.com/2010/02/22/q-e-d-%E2%80%93-intelligente-produktempfehlungen-steigern-den-online-erfolg/ (Duits), http://www.prediggo.com, http://www.moevenpick-wein.ch
http://www.unic.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.