Intelligente technologie is de toekomst van IT – Insight kondigt een nieuw merk aan voor een nieuw B2B technologielandschap

Insight Enterprises, Inc. (NASDAQ: NSIT) heeft een nieuwe zakelijk merk bekendgemaakt dat de huidige dramatische verschuiving belichaamt van IT naar de intelligente technologie waar bedrijfsleiders om vragen voor het slimmer laten draaien van hun bedrijf.
“Dit nieuwe merk betekent de voortdurende evolutie en groei van Insight als een gewaardeerde en vertrouwde technologiepartner voor onze klanten”Ken Lamneck, president en CEO van Insight Enterprises, verklaarde: “In het verleden werd IT-succes gemeten door factoren als de beschikbaarheid van het netwerk en de uptime van de server. Maar nieuwe statistieken gebonden aan fundamentele zakelijke resultaten, waaronder groei, marktaandeel, klanttevredenheid en winstgevendheid, zijn nu zeker net zo belangrijk, zo niet belangrijker. Insight’s benadering van intelligente technologie en ons nieuwe merk belichamen deze fundamentele markttransformatie.”
Nieuw merk belichaamt waarden van Insight en nieuwe marktrealiteiten Gedreven door een nieuw doel – ‘Zinvolle verbindingen maken om bedrijven slimmer te laten werken’ – heeft Insight een nieuwe serie kernwaarden geformuleerd: ‘Honger, Hart en Harmonie.’ Deze waarden komen overeen met de ervaring, kennis en vaardigheden die het bedrijf levert aan klanten wereldwijd. “Ons bedrijf is uitgegroeid tot een krachtige verbinding tussen de toonaangevende technologiemerken van dit moment en onze klanten terwijl ze eraan werken om technologie in elk element van hun bedrijf te integreren,” aldus Amy Protexter, VP Marketing bij Insight. “Intelligente technologie helpt onze klanten de ervaring van hun eigen klanten te verbeteren, de zakelijke groei te bevorderen en hun zakelijke doelstellingen te bereiken, en niets is belangrijk voor ons dan dat.” De nieuwe benadering van het bedrijf om ondernemingen te helpen slimmer te werken door de toepassing van intelligente technologie wordt belichaamd in een nieuw logo bestaande uit vier ‘i’s’ die onderling verbonden zijn om de betekenisvolle verbanden weer te geven die Insight maakt met haar klanten, partners en teamgenoten. Het logomerk heeft een opening in het midden om de mogelijkheden weer te geven die de technologie zal spelen naarmate bedrijven transformeren en innoveren voor de toekomst. Insight werd opgericht door Tim en Eric Crown, die het bedrijf begonnen door de verkoop van harde schijven 27 jaar geleden. In de tussenliggende jaren is Insight uitgegroeid tot een wereldwijd Fortune 500-bedrijf en een marktleider in hardware, software en de diensten die nodig zijn voor het configureren en implementeren van complexe technologische oplossingen. “Dit nieuwe merk betekent de voortdurende evolutie en groei van Insight als een gewaardeerde en vertrouwde technologiepartner voor onze klanten,” merkte Lamneck op. Insight, in 1988 opgericht in de VS, is een toonaangevende, wereldwijd actieve ‘trusted IT-advisor’. Het bedrijf voorziet klanten van innovatieve IT-producten en -diensten, waaronder cloud- en werkplekoplossingen, die hen in staat stellen slimmer te werken en zo hun efficiency te verhogen en kosten te reduceren. Insight neemt daarbij desgewenst het gehele traject voor zijn rekening, van het uitbrengen van onafhankelijk advies tot en met het implementeren van de benodigde oplossing(en), inclusief de bijbehorende eindverantwoordelijkheid. Insight heeft klanten in de sectoren Overheid, Zorg, Zakelijke dienstverlening, Industrie, Hosting en Handel. Het merendeel betreft organisaties met een omvang van 200 tot 10.000 werkplekken. Insight streeft naar een langdurige relatie met klanten, waarbij transparantie, integriteit, respect en een persoonlijke benadering vooropstaan. In 2014 realiseerde Insight met 5.400 medewerkers een omzet van 5,3 miljard dollar. Daarmee was het bedrijf nummer 483 op de Fortune 500-ranglijst van dat jaar. Voor meer informatie: www.nl.insight.com. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.